انقلاب اسلامی پایانی بر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی بود

مسوول سازمان بسیج هنرمندان لرستان گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷ آغازی بر پایان زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و حامیان مزدور آن‌ها بود.
کد خبر: ۹۳۱۶۵۰۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

انقلاب اسلامی پایانی بر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی بودبه گزارش روابط عمومی  سازمان بسیج هنرمندان کشور، فریدون کریمی والا با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷ آغازی بر پایان زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و حامیان مزدور آن‌ها بود، اظهار کرد: تا جایی که با هدف از بین بردن دستاوردهای انقلاب با تمام توان و قدرت و همچنین خباثت و نیرنگ طی چهل و دو سال اخیر توطئه‌های بسیاری را طرح‌ریزی کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تا هم‌اکنون بارها درصدد شکست آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب برآمده‌اند، همچنان که جنگ تحمیلی هشت ساله را علیه ایران اسلامی راه‌اندازی کردند و با متوسل شدن به گزینه‌های روی میز ملت ایران را تهدید و تحریم کردند.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان لرستان با اشاره به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در روشنگری و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مردم همواره ثابت کرده‌اند پای آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پرصلابت ایستاده‌اند و حامی ولایت‌فقیه و حافظ خون شهدا هستند.

کریمی والا با بیان اینکه در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جای شهدای انقلاب و به ویژه حاج قاسم سلیمانی خالی است، افزود: شهدا با اخلاص و ایثار و جان‌فشانی، نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کردند و امروز همه ما بایستی حافظ این ارزش‌ها و مدافع آرمان‌های امام راحل و شهیدان باشیم.

وی  با تاکید بر اینکه تهدید و ارعاب دشمنان کوچکترین خللی در ادامه راه پر قدرت جمهوری اسلامی وارد نمی‌کند، گفت: گام دوم انقلاب که همان چهل ساله دوم انقلاب است پرشکوه‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و نقشه‌های شوم دشمنان قادر به شکست این نظام استوار نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات