خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

باید جهان کفر را با بنا کردن یک دولت «حاج قاسم» مات و مبهوت کنیم

همدان- امام جمعه شهرستان ملایر گفت: ما با یک انتخاب اصلح و احسن در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰و بنا کردن یک دولت «حاج قاسم»، باید جهان کفر را مات و مبهوت کنیم.
کد خبر: ۹۳۱۶۵۴۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

باید جهان کفر را با بنا کردن یک دولت «حاج قاسم» مات و مبهوت کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و مسئولان شهرستانی به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر به موضوع انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پرداخت و اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری، به جای حزبی و سیاسی رأی دادن، باید مکتبی رأی دهیم، فارغ از هر جناح و حزبی، ما باید به ادامه دهنده مکتب «حاج قاسم سلیمانی» رأی دهیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر نامگذاری بلوارها و پروژه ها به نام شهید «حاج قاسم سلیمانی»، باید در بحث انتخابات ادامه دهنده مسیر او باشیم، افزود: ما با یک انتخاب اصلح و احسن در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰و بنا کردن یک دولت «حاج قاسم»، باید جهان کفر را مات و مبهوت کنیم.

امام جمعه شهرستان ملایر یادآور شد: یک رأی مکتبی و انقلابی سبب زمینه‌سازی و حرکت انقلاب به سوی ظهور صاحب اصلی این انقلاب می‌شود و از شفاعت «حاج قاسم» نیز بهره‌مند خواهیم شد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای آبادانی، استقلال، عمران و پیشرفت کشور آمده است و کتاب صعود ۴۰ ساله تأییدی بر حقانیت این نظام در طول ۴۰ سال و تعالی معنویت، استقلال و آزادی است که دشمنان نظام نیز به آن اقرار کردند.

برقراری با بیان اینکه در کنار این دستاوردها، آرامش، عمران، پیشرفت و تکنولوژی محقق شده است، تصریح کرد: از مسئولان و فعالان فرهنگی تقاضا داریم که کتاب صعود ۴۰ ساله را تهیه و در اختیار مسئولان شهرستانی قرار دهند تا بتوانیم دستاوردهای ۴۰ ساله این نظام را تبلیغ کنیم.

وی مردم را نسبت به حقیقت انقلاب اسلامی به سه دسته تقسیم کرد و گفت: دسته اول از حقیقت انقلاب اسلامی آگاه نیستند و دسته دوم از خدمات و دستاوردهای انقلاب آگاهی دارند اما انگیزه ای برای دفاع از این دستاوردها ندارند. پس صرف داشتن آگاهی کافی نیست.

امام جمعه ملایر ادامه داد: دسته سوم افراد خودآگاهی هستند که با تمام وجود انقلاب را به عنوان یک انفجار نور می‌پذیرند و آنچه خلاف انقلاب است، رد کرده و با انگیزه و شجاعت بالا از حقیقت انقلاب دفاع می‌کنند.

وی به خودآگاهی امام خمینی(ره) با تمام وجود نسبت به حقیقت انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: امام راحل از آغاز این نهضت در دهه ۴۰ تا روز رحلتش، نسبت به حقیقت انقلاب و دشمنی با دشمنان انقلاب خودآگاهی داشت و سرسوزنی از ارزش های انقلاب و یا دشمنی با دشمنان انقلاب کوتاه نیامد.

برقراری یادآور شد: بسیاری از جامعه شناسان انقلاب را مانند تولد انسان، یک پدیده می‌دانند که روزی پیر شده و از دنیا می‌رود اما ماهیت انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب دینی، مطابق فرمایش خداوند متعال نه تنها پیر و زایل نمی شود، بلکه جهانی خواهد شد.

وی به وعده خداوند در قرآن اشاره و تصریح کرد: خلیفه قرار دادن اهل ایمان و عمل صالح بر روی زمین، وعده خداوند در قرآن است و این وعده مانند دیگر وعده های قرآنی شرط دارد که شرط آن ایمان و عمل صالح است.

امام جمعه شهرستان ملایر با بیان اینکه برخی افراد در هر مسئولیت و لباسی با کردار و یا گفتار خود قصد ضربه زدن به عملکرد نظام را دارند، مطرح کرد: در صورت عمل به این شروط و استمرار انقلاب جوان، خداوند تغییر و تبدیلی روبه جلو و به سوی کمال برای این انقلاب ایجاد می‌کند.

وی به تزریق و تدریس برخی باورهای غلط توسط جامعه شناسان به محیط های علمی و دانشگاهی اشاره و تأکید کرد: بر خلاف باور این جامعه شناسان، انقلاب اسلامی نه تنها زایل نمی شود بلکه سربلند می ماند و شرط آن مطیع بودن نسبت به فرامین رهبری است.

برقراری اهمیت به اقتصاد مقاومتی، عدم دلبستگی به غرب، تکیه بر منابع غیر نفتی و تقویت خودباوری را از دستورات مورد تأکید مقام معظم رهبری عنوان و خاطرنشان کرد: در مورد ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر لزوم راستی آزمایی ایران باید گفت ما تعهدی به جوبایدن نداریم، نظام اسلامی به تعهدات خود پایبند است و آن ها باید راستی آزمایی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات