نواخته شدن زنگ انقلاب در بزمان

به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز دهه فجر زنگ انقلاب باحضور آحاد مختلف مردم در مدرسه متوسطه اول نرجس خاتون بخش بزمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۶۴۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایرانشهر، دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین کریمی امام جمعه بخش بزمان ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد ورود امام خمینی (ره) به میهن، عنوان کرد: با آغاز دهه فجر یاد و خاطره امام خمینی (ع)، شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که موجب سربلندی کشور هستند، بیش از گذشته زنده می‌شود.

وی افزود: شعاری که همواره دانش‌آموزان آن را در مدارس با صدای بلند و حتی در شدت سرمای صبحگاهی بر زبان می‌آوردند، "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" بود.

امام جمعه بزمان با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعاری محوری و با هدف‌گذاری درستی است، عنوان کرد: این شعار اساسی و برخاسته از آرمان‌های انقلاب ایران بوده است که امام خمینی (ره) به ارمغان آوردند.

کریمی افزود: ارزیابی اینکه امروز تا چه انداره توانسته‌ایم این شعار را محقق کنیم، مربوط به مردم است. در این مسیر فراز و نشیب‌های بسیاری داشتیم و امیدواریم بتوانیم اهداف بلند انقلاب را با آینده‌سازانی همچون شما محقق کنیم.

امام جمعه بزمان اظهار کرد: استقلال واقعی و آزادی جامعه و جمهوریت حقیقی سال‌ها در جمهوری پرافتخار اسلامی محقق شده است و ملت برای حفظ این شعار‌ها هزینه‌های بسیاری داده‌اند و شهدای گرانقدری را تقدیم کرده‌اند.
ارسال نظرات