امنیت کردستان، مرهون جانفشانی نیرو‌های سپاهی و بسیجی است

ماموستا سیدصلاح الدین حسامی امام جمعه اسبق سنندج، جانفشانی نیرو‌های نظامی بویژه سپاهی و بسیجی را زمینه ساز اصلی امنیت پایدار امروز کردستان دانست.
کد خبر: ۹۳۱۶۶۷۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سید صلاح الدین حسامی امام جمعه اسبق کردستان و از پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس شامگاه یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ در دیدار با امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان و سرهنگ عسکری فرمانده بسیج سپاه ناحیه سنندج ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت‌های صورت رگفته این دو نهاد انقلابی بر حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول این ۴ دهه تأکید کرد.
وی با اشاره به ارادت و دوستی خود با معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب گفت: عشق و علاقه بنده به این بزرگواران و انقلاب اسلامی همچون پروان‌های به دور شمع است.
وی با اشاره به اینکه مردم باید واقعیت‌ها و خدمات نظام را در کردستان به درستی درک کنند گفت: آنچه که در این ۴۲ سال در کردستان از باب رونق و توسعه اتفاق افتاده است قابل مقایسه با طول تاریخ کردستان نیست.

ماموستا حسامی با ذکر خاطراتی ادامه داد: یکی از افراد بسیار تلاشگرو بی ادعا در کردستان حجت الاسلام نورالدین حیدری بود که بدون کوچکترین توقع چه از لحاظ مالی و چه از منظر کسب قدرت سال‌ها در کردستان خدمت کرد.

این پدر شهید و جانباز انقلابی با ذکر خاطراتی از دهه شصت گفت: حاج آقا حیدری یکی از افراد مردمی و از منادیان وحدت بودند.

وی با اظهار خوشحالی در خصوص چاپ کتاب خاطرات این مجاهد فی سبیل ا... توسط حوزه هنری ادامه داد: عنوان" فرزند کردستان" به حقیقت بهترین عنوان برای خاطرات این روحانی مبارز و انقلابی است.

ماموستا حسامی با قدردانی از پیشنهاد رئیس حوزه هنری استان کردستان در ثیت و ضبط خاطرات خودگفت: امیدوارم بتوانم برای آیندگان واقعیت‌ها و ناگفته‌های بیشماری را که دارم در اختیار مردم ایران بگذارم.

وی در ادامه به ذکر چند خاطره پرداختند و سپس با اهدای لوحی تقدیر توسط رئیس حوزه هنری کردستان و فرمانده بسیج سپاه ناحیه سنندج از سال‌ها تلاش و کوشش این عالیم فرزانه تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار