برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، رژه خودرویی و موتوری نیرو‌های بسیجی آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۶۹۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان ضمن تبریک این ایام ویژه برنامه‌های نخستین روز دهه مبارک فجر در سطح شهرستان را، غبارروبی گلزار شهدا از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و رژه موتوری یگان‌های بسیج و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی اظهار داشت: نواختن زنگ انقلاب اسلامی به صورت متمرکز و نمادین با حضور مسئولان ارشد شهرستانی و همچنین دیدار با خانواده معزز شهدا و گرامی داشت مقام شامخ شهیدان مبارزات دوران انقلاب در سطح شهرستان از جمله برنامه‌های محوری این ایام خواهد بود.
سرهنگ نعمت اله غلامپوربا اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، گفت: مردم ما نشان داده‌اند که در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در صحنه هستند و این موضوع است که دلسردی و ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد.
این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب مظهر اراده مردم ما به رهبری امام خمینی (ره) بود، تاکید کرد: انقلاب ما با حضور مردم و رهبری امام راحل (ره) تأثیری نه تنها بر ایران و منطقه بلکه بر دنیا گذاشت و به جهانیان ثابت کرد که می‌توان با اراده دینی مردم دست به کار‌های بزرگی زد.
وی ضمن گرامی داشت یاد شهدا به خصوص شهدای دشتستان، افزود: مردم این شهرستان همواره از ابتدای انقلاب در صحنه حضور داشتند و تقدیم شهداء انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان ولایت و سلامت نمونه بارز این موضوع است و مردم ما همواره نشان داده‌اند که هرکجا نیاز به حضورشان باشد، در صحنه هستند و این در صحنه بودن، ویژگی مردم ما است.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، دهه فجر را فرصتی برای تبیین آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در این ایام بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح شهرستان دشتستان از طریق فضای مجازی و فضای حقیقی با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
سرهنگ غلامپور خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های این ایام برگزاری مسابقات ورزشی، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهداء، نمایشگاه عکس، ایستگاه سلامت، مسابقه کتاب خوانی، نشست روشن گری، ویزیت رایگان، جشن میلاد حضرت زهرا (س)، یادواره شهداء، ارائه میز خدمت و برنامه‌های متنوع دیگر می‌باشد.
وی در پایان تاکید کرد: تمامی برنامه‌های این ایام با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار و مراسم روز ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی و موتوری خواهد بود.
پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها