همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب با حضور اعضای ستاد دهه مبارک فجر شهرستان هامون به صورت نمادین در مدرسه شبانه روزی امام خمینی (ره) بخش تیمورآباد نواخته شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۳۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هامون، شهرکی رئیس آموزش و پرورش شهرستان در مراسم زنگ انقلاب با گرامیداشت یاد امام و شهیدان بویژه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز اظهار داشت: امام خمینی (ره) به عنوان بزرگمرد تاریخ ایران و اسلام مسیری را طی کرد و به بام قله رسید که امروز نشان دادنی است.

علیرضا شهرکی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با روحی دریا گونه و شجاع تنها از خدا خوف داشتند و باید تلاش کنیم مانند امام (ره) دلمان دریاوار باشد.

وی بیان کرد: زندگی فردی و اجتماعی بالا و پایینی زیادی دارد و آینده ایران به دانش‌آموزان نگاه می‌کند همان‌گونه که امام در آن دوران در جواب اینکه یارانت کجا هستند ایشان فرمودند: «یاران من در گهواره‌ها هستند».

امام جمعه شهر علی اکبر نیز اظهار داشت: آینده انقلاب و کشور در دست دانش‌آموزان است و این انقلاب تحولی بزرگ در کشور به وجود آورد.

حجت الاسلام و المسلمین اشرفیان بیان کرد: در طول انقلاب با وجود فراز و نشیب‌های فراوان و توطئه‌های دشمنان به لطف خداوند، وجود رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور مردم در تمامی صحنه‌ها روز به روز بر شوکت این کشور در منطقه افزوده شده است.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان باید از معلمان و شخصیت‌های فرهنگی و خانواده‌هایشان بخواهند فراز و نشیب‌ها و تاریخ این انقلاب را برایشان بازگو تا به گذشته انقلاب افتخار کنند.
ارسال نظرات