خبرهای داغ:
همدان- رئیس شورای شهر همدان گفت: اگر پیشرفتی در مجموعه شهرداری می‌بینیم آثار حضور تفکر بسیجی است که در این مجموعه شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۶۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱

پیشرفت‌های مجموعه شهرداری آثار حضور تفکر بسیجی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمسعود عسگریان در آیین افتتاح هشت پایگاه بسیج کارگری و کارمندی شهرستان همدان ضمن تبریک دهه فجر، با بیان اینکه در مجموعه شهرداری تعداد بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران بسیار است، اظهار داشت: اقدامات انجام شده با روحیات و اخلاص بسیجی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر پیشرفتی در مجموعه شهرداری می‌بینیم آثار حضور تفکر بسیجی است که در این مجموعه شکل گرفته است، گفت: اگر تفکر بسیجی در مجموعه شهرداری نبود کارهای با این سرعت و این حجم گسترده و در دوران بعد از انقلاب انجام نمی‌شد.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه افرادی که در حال حاضر مسئولیت گرفتند از چهره‌های شاخص بسیجیان هستند، گفت: اقدامات انجام شده ناشی از دلسوزی‌های این تفکر بسیجی در مجموعه شهرداری و شورای شهر است.

وی با بیان اینکه افتتاح هشت پایگاه مقاومت در شهرداری گواه فعال بودن تفکر بسیجی در مجموعه شهرداری است، گفت: امروز توسعه شهر و پیشرفت کارهای عمرانی در شهر مرهون تلاش مجموعه گسترده نیروهای بسیجی در مجموعه شهرداری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات