خبرهای داغ:
فامنین-امام جمعه فامنین با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلاب خود را صادر می‌کنیم چراکه تمدن‌سازی ما صدور انقلاب است، گفت: تنها سلاح حضرت امام(ره) تقوا و اتکا به خدا بود.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۸۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

تمدن‌سازی ما صدور انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رضا مصباح در دیدار مسئولان فامنین به مناسبت آغاز دهه فجر ضمن تبریک به مناسبت این ایام اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلاب خود را صادر می‌کنیم چراکه تمدن‌سازی ما صدور انقلاب است و تنها سلاح حضرت امام(ره) تقوا و اتکا به خدا بود.

وی افزود: باید قدردان خون شهدا باشیم و این انقلاب که با اتکا به ولایت فقیه، خودباوری و نیروی جوانی به پیروزی رسیده است با جان و دل از آن پاسداری کنیم و پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن امام زمان (ع) برسانیم و امیدوارم بتوانیم این توکل را به برخی از مسئولین نیز تزریق کنیم.

*افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۹ پروژه با اعتبار ۱۵۲ میلیارد تومان در فامنین

فرماندار فامنین نیز در این دیدار گفت: در سال جاری تعداد ۴۹ پروژه با اعتبار ۱۵۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات ساخت آنها آغاز می‌شود.

سیدمجید شماعی افزود: بهره‌برداری از گلخانه سک هکتاری بهرامی با اعتبار ۱۱۰میلیارد ریال، کلنگ‌زنی قطعه اول محور سه راهی اصله کاج با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، افتتاح آهک کلسینه شرکت ساختمانی سراوک با اعتبار ۴۱۹میلیارد ریال و کلنگ‌زنی گاوداری شیری رنجبر با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال از مهمترین طرح‌های سال جاری در دهه فجر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات