امام‌جمعه ابرکوه:

برخی وزرا نمی‌توانند حتی خانواده خود را هم‌تراز انقلاب نگه‌دارند

امام‌جمعه ابرکوه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گفت: امروز ما به جایی رسیدیم که برخی وزرا حتی نمی‌توانند خانواده خود را هم‌تراز انقلاب نگه‌دارند و بعضاً خارج نشین شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۳۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در ایام‌الله دهه فجر جمعی از نیروهای مقاومت بسیج و ناجا شهرستان با حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و ضرورت تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب به نسل جدید، اظهار کرد: مردم ایران در صحنه‌های مختلف همچون روز قدس، 22 بهمن، انتخابات و ... ارادت و پایبندی خود به نظام و انقلاب را اثبات کرده‌اند. لذا کارگزاران و مسئولین نیز باید متقابلاً شایسته‌ترین خدمات را به مردم ارائه داده و اجازه ندهند که ملت ناراضی باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اذعان کرد: انتخاب برخی مسئولین، وزرا و کارگزاران بر اساس قدرت، ثروت، رانت و نفوذی که دارند موجب شده است امروز به جایی برسیم که بعضی وزرا حتی نتوانند زندگی و خانواده خود را هم‌تراز انقلاب قرار داده و برخی از آنان و یا فرزندانشان خارج نشین شده‌اند.

حسینی با تأکید بر اینکه کارگزار نظام یعنی کارگزار انقلاب، تصریح کرد: برخی کارگزاران در چند دوره گذشته افرادی تجمل‌گرا و اشرافی بودند، درحالی‌که یک کارگزار باید فردی مؤمن، مسجدی و دارای شایستگی‌های معنوی و اخلاقی باشد.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال‌های عمر انقلاب اسلامی، عوامل داخلی و خارجی بسیاری با نفوذ در بدنه این نظام و دولت با عملکرد ضعیف و بعضی منفی، قصد براندازی و به زمین زدن این انقلاب را داشتند که به لطف خدا چنین چیزی محقق نشد و انقلاب اسلامی ایران روز به روز قوی‌تر و محکم‌تر از گذشته در برابر تمام ناملایمات و دشمنی‌ها ایستادگی کرد.

امام‌جمعه ابرکوه با تأکید بر اینکه نباید در برابر عملکرد نامطلوب و مغرضانه برخی عوامل در داخل ساده بگذریم، ادامه داد: ملت ایران در تمامی شرایط سخت و نوسانات به ویژه مشکلات و فشارهای اقتصادی که عمدتاً نیز ناشی از سو مدیریت داخلی است، ایثارگرانه، هوشیارانه و صبورانه پای نظام ایستاده‌اند. لذا نباید اجازه دهیم برخی افراد فرصت‌طلب و دست‌نشانده استکبار از این صبوری و ایستادگی مردم به نفع خود و برای رسیدن به اهداف پلیدشان سو استفاده کنند.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از مردم مؤمن و انقلابی از آنان خواست تا همچون گذشته هوشیار باشند و مراقبت‌های لازم را برای قطع زنجیره شیوع کرونا و گذشتن از این مرحله سخت، در حد توان انجام دهند.
ارسال نظرات