خبرهای داغ:
مدیر اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

۱۳ محفل قرآنی کاروان انقلاب اسلامی در حال برگزاری است

عظیمی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، ۱۳ محفل قرآنی کاروان انقلاب اسلامی با مشارکت اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۸۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

علی عظیمی مدیر اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اجرای کاروان انقلاب اسلامی بیان کرد: کاروان انقلاب اسلامی هر ساله به همت اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا با شرایط خاص و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

وی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، ۱۳ محفل قرآنی کاروان انقلاب اسلامی با مشارکت اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان در حال برگزاری است.

مدیر اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: این محفل قرآنی از تاریخ ۱۲ بهمن ماه همزمان با ورود تاریخی امام راحل به خاک میهن آغاز شده و تا ۲۰ بهمن ادامه دارد.

عظیمی عنوان کرد: این محفل متشکل از یک مجری، قاریان پیشکسوت و قاری نوجوان با برنامه های جانبی مولودی خوانی، تواشیح و سرودهای انقلابی و تفسیر ائمه جماعات می باشد که طی روزهای گذشته در شهرستان آبیک و بقعه متبرک امامزاده سلیمان شهر بیدستان، برگزار شده است.

وی با اشاره به ادامه اجرای این محفل قرآنی افزود: ادامه اجرای محفل قرآنی انقلاب در زندان مرکزی چوبیندر، کانون اصلاح و تربیت زندان مرکزی چوبیندر، آستان امامزاده سید آقا علی تاکستان، مسجد جامع محمدیه، امامزاده محمدطاهر آوج، زندان آراسنج و مسجد جامع بوئین زهرا و مسجد امام حسن عسگری(ع) قزوین در شهرک کوثر خواهد بود.

مدیر اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همچنین از اجرای ویژه این محفل در روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت نشست پیشکسوتان جامعه قرآنی و با حضور آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین خبر داد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها