امنیت مثال‌زدنی در کشور به برکت سپاه پاسداران برقرار است

کد خبر: ۹۳۱۶۹۸۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار مکی یازع مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان بمناسبت دهه مبارک فجر در بازدید از پایگاه مرزی نهرخین تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز به برکت رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز هوشیاری و اقتدار سپاه و بسیج، امنیت مثال زدنی در کشور برقرار است.
وی به تعامل خوب میان مرزبانان سپاه و بسیج با مردم اشاره و بیان کرد: نیرو‌های سپاه و بسیجیان و نیز مردم خوب منطقه با همدلی و هم افزایی نقش بسزایی در ایجاد امنیت پایدار دارند.
سردار مکی با اشاره به بازدید خود از منطقه مرزی نهرخین گفت: در این بازدید شاهد همکاری‌های مضاعفی میان سپاه و مردم مرزنشین هستیم.
وی با بیان اینکه مردم منطقه، خود حافظان اصلی کشور بوده و هستند بر لزوم حفظ انسجام و وحدت موجود میان سپاه و مردم تأکید کرد.
مکی به دیدار خود با پاسداران جوان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) که آماده جان برکفی برای ایجاد امنیت در مرز‌ها هستند، اشاره و بیان کرد: روحیه شهادت طلبی و ایثار این جوان‌ها مثال زدنی است، به طوری که دارای آمادگی و هوشیاری بالایی هستند و همین امر باعث امنیت و اقتدار بالا در مرز‌های جنوبی شده است.
وی ادامه داد: پاسداران ما در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کرده اند و خداوند را از بابت نعمت سپاه با اقتدار و خدمتگزار شاکریم.
وی در خاتمه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت رهنمود‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و خون شهدا از قدرت دفاعی بالایی برخوردار است و این موضوع باعث شده دشمنان نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات