فرمانده سپاه آمل خبرداد

اجرای ۲ هزار ۶۰ برنامه در هزار سنگر

ساری-فرمانده سپاه آمل از برگزاری ۲ هزارو ۶۰ برنامه  در دهه فجر شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۹۳۱۶۹۹۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
خبرگزاری بسیج از مازندران،جابر عسگری طی گفتگویی از برگزاری ۲ هزارو ۶۰ برنامه  در دهه فجر شهرستان آمل خبر داد و گفت:برگزاری ۵۱ مورد اردوی جهادی، برپایی ۹ نمایشگاه، گشت رضویون،کمک جهیزیه به نوعروس، برگزاری ۱۹ نشست بصیرتی ، ساخت ۴ مستند شهدایی از جمله این برنامه ها است.
 
فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی به خوبی در حال اجراست، افزود: کمک مومنانه که در این مدت یکسال بنا به فرمایش مقام معظم رهبری داشتیم در دهه فجر  ۲ هزار بسته معیشتی و همچنین هزار بسته بهداشتی به خانواد‌های نیازمند اهدا خواهد شد.
 
به گفته عسگری ۱۰ واحد منزل مسکونی کلنگ زنی و ۲ واحد هم خواهد شد و همچنین  شد۳ پروژه اقتصاد مقاومتی در راستای محرومیت زدایی کلیدش زده می شود.
 
فرمانده سپاه آمل از ۱۲۶ ایستگاه فرهنگی و سلامت در دهه فجر هم  خبر داد و افزود:  ۳۷ بزرگداشت شهدا هم از برنامه های این دهه است .
 
عسگری در ادامه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال  دانست و اضافه کرد سلطنتی که با آن همه امکانات و سرمایه ملی هیچ اختیاری از آن خود نداشت در سایه این انقلاب به استقلال رسید و دست‌های اجنبیان را در مداخله کشورمان قطع کرد.
 
فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه به برکت این انقلاب شاهد پیشرفت و تکامل در همه عرصه‌ها هستیم، گفت: با فشار‌ها و تحریم‌های زیاد از سوی کشور‌های استعمارگر باز هم توانستیم به نقطه قابل توجهی برسیم.
 
عسگری نقش فعال و تاثیرگذار مردم را بیانگر قدرت بالای بصیرت انان خواند و خاطرنشان کرد: این مشارکت و اثرگذاری به جامعه اعتبار و هویت بخشید و نشان داد که در تمام عرصه‌ها پیشقدم هستند، شجاعانه ایستادند تا کمر رژیم شاهی را خم کنند.
 
فرمانده سپاه آمل  با بیان دستاورد‌های انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب روح زندگی بخش به بشر داده است، منحصر بفرد بودن نگاه امام (ره)، نگاه مردمی ایشان، سیاست نه غربی و نه شرقی، استقلال که بدون اتکای دیگران به پیشرفت کشور منجر شود، آزادی که براساس هویت اصالت وجودی انسان باشد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها