خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی، از پخت و توزیع ۱۲ هزار پُرس غذای گرم در شهرستان بجنورد و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۰۲۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، «داوود ناهید»، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در سالروز ولادت با سعادت بانوی دوعالم، حضرت فاطمه الزهرا(س) به همت بسیج دانشجویی و گروه های جهادی، 12 هزار پُرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان بجنورد توزیع می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی با بیان اینکه این تعداد غذا در قالب 72 دیگ نذری طبخ می شود، افزود: حدود 130 میلیون تومان اعتبار برای این برنامه هزینه شده است.

 

وی اظهارکرد: مراحل پخت این غذاها فردا (15 بهمن) در محل دانشکده انقلاب شهرستان بجنورد انجام خواهد شد و به همت گروه های جهادی دانشجویی و در راستای کمک مومنانه در حواشی شهر بجنورد توزیع می شود.

 

ناهید افزود: فردا 10 صبح در کنار این برنامه نیز مراسم جشنی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) با حضور مسئولان و سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین فردا در حاشیه این برنامه بزرگ، مراسم اهدای جهیزیه به چهار نفر از نوعروسان نیازمند شهرستان بجنورد اجرایی می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی ارزش هر سری از این جهیزیه ها را 18 میلیون تومان عنوان کرد.

 

وی اعزام گروه های جهادی آموزشی و فرهنگی دانشجویی به مناطق محروم را از جمله برنامه های بسیج دانشجویی خراسان شمالی در ایام الله دهه فجر برشمرد و گفت: این گروه ها به مناطق محروم آذرسا، امام هادی و احمد آباد شهرستان بجنورد و منطقه محروم محرم آباد شهرستان اسفراین اعزام می شوند.

 

ناهید خاطرنشان کرد: این گروه ها در بحث آموزش به تقویت بنیان های خانواده، آموزش مشاغل خُرد خانگی (بسته بندی ادویه جات و قالیبافی) و آموزش دانش آموزان محروم می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه 38 گروه جهادی در بسیج دانشجویی خراسان شمالی فعال است، افزود: این تعداد شامل 22 گروه جهادی عمرانی و 16 گروه جهادی آموزشی و فرهنگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار