فرمانده سپاه شهرستان میناب از برگزاری باشکوه برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی، جهادی و رزمی ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در میناب خبرداد.
کد خبر: ۹۳۱۷۱۳۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب ،سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا در جمع اصحاب رسانه شهرستان میناب، سقوط رژیم ستمگر پهلوی را از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و افزود: در طول ۴۲ سال تقابل آمریکا با ایران، چیزی جز شکست برای آنها نداشت.

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی از لحاظ امنیتی، نظامی در آمادگی کامل بود، افزود: امام خمینی(ره) با دست خالی و با استفاده از ظرفیت مردمی توانستند رژیم پهلوی را شکست دهد.

سرهنگ پاسدار احمدی نیا تاکید کرد: علیرغم همه فشار ها و تهدیدها و اقدامات دشمنان، ندای انقلاب اسلامی به همه ملت های مظلوم و مستضعف جهان رسیده و الگوی مبارزات حق طلبانه ملت های مظلوم قرار گرفته است.

فرمانده سپاه میناب مردم را از ذخایر ارزشمند انقلاب معرفی کرد و ادامه داد: حضور همیشگی مردم در دفاع از انقلاب دشمن را متحیر کرده است.

احمدی نیا برگزاری نواختن زنگ انقلاب در مدارس ، رژه موتور سواران در روز دوازهم بهمن ماه، غبارروبی قبور مطهر شهدا،برگزاری جشن های پیروزی انقلاب در سطح قرارگاه های تحول محلات، تجلیل از گروه های جهادی برتر، مسابقات فرهنگی ورزشی، مسابقات اسب سواری مراسم یاران انقلاب در سطح شهرستان، میز خدمت جهادی، اردوهای جهادی بسیج، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های محرومیت زدایی در قالب احیاء باغات کشاورزی، آب شرب و مسکن مددجویی، رزمایش دسته های رزمی، همایش تجلیل از رده های برتر نیروهای مسلح شهرستان، رزمایش کمک مومنانه و اجتماع مردمی در روز ۲۲ بهمن ماه را از شاخص ترین برنامه های اجرایی در طول دهه مبارک فجر امسال خبرداد.

به گفته فرمانده سپاه میناب برای ساخت پروژه های محرومیت زدایی اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده که با حضور مسئولین استان و شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا،برگزاری نشت بصیرتی و روشنگری، سرکشی از خانواده معظم شهدا ، برگزاری شب شعر انقلاب، مسابقات دلنوشته، نورافشانی در سطح روستاها،ندای بانک الله اکبر در پشت بام منازل در شب ۲۲ بهمن، جشن میلاد کوثر،مسابقات نقاشی و کتابخوانی از دیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد و گفت: این برنامه در طول دهه فجر باشکوهتر از همیشه در سطح حوزه، پایگاه بسیج و قرارگاه های تحول محلات شهرستان میناب برگزار می شود.

ارسال نظرات