فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد خبر داد:

افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در ایام دهه فجر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد از افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۱۶۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در جمع فرماندهان و مدیران ناحیه حر مشهد ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: به ثمر رسیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) سربلندی ملت ایران  است.

وی افزود: ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و هر سال در کشور سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرشکوه‌تر و با حضور خیل عظیم مردم برگذار می‌شود.

زراعتخواه در ادامه گفت: ۱۱۵ برنامه متنوع درقالب برنامه‌های فرهنگی اجتماعی درسطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این ناحیه و به همت بسیجیان گرانقدر اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در پایان به تعدادی از این برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: استمرار اجرای طرح جامع شهید حاج قاسم سلیمانی (طرح مسجد سنگر سلامت) درسطح کلیه مساجد، تجلیل از مقام مادر شهید در محدوده پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهر، اجرای گشت‌های طرح رضویون در سطح محلات به ویژه محلات آسیب پذیر، گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای نشست‌های روشنگری و بصیرتی در سطح مساجد، برگزاری جشنواره مالک اشتر (تجلیل از پایگاه‌های برتر سال ۱۳۹۹)، عطر افشانی مزار شهدا، رزمایش کمک مومنانه به نیابت از امام خمینی (ره) و شهدا و افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی از مهمترین این برنامه هستند که در دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها