بادامچیان:

دولت اعلام کند چه برنامه‌ای برای آرامش معیشت مردم دارد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: به پایان سال ۹۹ نزدیک می‌شویم؛ دولت چه برنامه‌ای برای آرامش بخشی و معیشت مردم دارد؟ آن را برای مردم بگوید و راهی برای همکاری مردم با دولت پدیدار سازد.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۴۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر افزود: دهه فجر امسال را در حالی گرامی می‌داریم که در آستانه ورود به قرن جدید و شکل‌گیری تمدن نوین جهانی اسلام هستیم.

وی ادامه داد: معادلات قدرت با ظهور انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته به شدت تغییر کرده است و انقلاب اسلامی از میان گرد و غبار توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا و اروپا و سلطه‌گران جهانی هر روز نیرومندتر، پرقدرت‌تر و با صلابت‌تر در سپهر سیاست جهانی حضور دارد.

بادامچیان تصریح کرد: ما در شرایطی دهه فجر امسال را برگزار می‌کنیم که با اطمینان و آرامش به طرف گام دوم انقلاب پیش می‌رویم، در حالی که زلزله در ارکان قدرت غرب افتاده است و مقبولیت و مشروعیت نظام‌های لیبرال دموکراسی در پایین‌ترین سطح ممکن است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اوضاع آشفته آمریکا در انتخاب چهل و ششمین رئیس جمهور این کشور گفت: امروز هیچ فیلسوف سیاسی در غرب وجود ندارد که به لحاظ شخصیت شناسی مردم سالارانه از نظام‌های موجود در غرب به ویژه آمریکا دفاع کند.

وی ادامه داد: امروز جهان سرمایه‌داری در درون خود تضاد‌ها و تعارضات غیرقابل پیش بینی و غیر قابل حلی را حمل می‌کند که بدون شک افول و فروپاشی نتیجه قطعی آن است و در مقابل انقلاب اسلامی روز به روز در منطقه و جهان رشد و پویایی خود را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی با ثبات‌ترین کشور جهان است که در طوفان‌های جنگ سخت و نرم پیروزمندانه بیرون آمده و رخ به جهانیان نشان می‌دهد.

بادامچیان آرمانخواهی، عدالت جویی، حمایت از مستضعفین، استقلال و مردم سالاری دینی را از مولفه‌های گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما در گام دوم انقلاب رکورد‌های خوبی از دستاورد‌های انقلاب داشتیم و نشان دادیم زیست سیاسی و اقتصادی بدون اتکا به آمریکا یک مزیت در جهان امروز است و شدنیست.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفتگو با گلایه از رییس جمهور به خاطر سخنان حاشیه‌ساز در این روز‌ها اظهار داشت: آقای روحانی نباید با حاشیه‌سازی، کام مردم را که در این ایام به خاطر ناکارآمدی دولتی‌ها و شورای شهر و شهرداری اصلاح‌طلبان تلخ است، تلخ‌تر نماید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ریاست محترم جمهوری به جای این مواضع، همه نیرو‌ها را تشویق کند که در ماه‌های پایانی دولتش به کمک دولت برای حل مشکلات بیایند.

وی خطاب به رییس جمهور افزود: ازجمله این مسائل ضرورت همفکری در تنظیم بودجه ۱۴۰۰ سال است که چند ماه آن نیز مربوط به همین دولت است و باید با نگاه کارشناسانه و واقع نگری، بودجه مناسبی برای وضعیت موجود کشور تدوین نمایید و به فکر حل مشکلات مردم باشید تا آقای رییس جمهور مجبور نشود بگوید می‌دانم مردم دچار رنج هستند.

بادامچیان ادامه داد: به پایان سال ۹۹ نزدیک می‌شویم؛ دولت چه برنامه‌ای برای آرامش بخشی و معیشت مردم دارد؟ آن را برای مردم بگوید و راهی برای همکاری مردم با دولت پدیدار سازد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه در مورد دولت بایدن گفت: در چینش کابینه بایدن احساس خوبی مشاهده نمی‌شود. بایدن با یک قدرت متزلزل در حال فروریزی روبروست و چاره‌ای جز رو آوردن به امور داخلی آمریکا و حل و فصل مسائل ضد آمریکا در سطح بین‌الملل ندارد.

وی اضافه کرد: غلط بودن تحلیل‌های برخی جریان‌های داخلی در رابطه با دولت بایدن مشخص و عیان شده است.

بادامچیان تصریح کرد: در این شرایط، ایران راه استوار و محکم انقلاب مردم‌سالار اسلامی را ادامه می‌دهد و تحریم ۴۰ ساله را پشت سر گذاشته است. جمهوری اسلامی منابع قدرت خود را در حوزه هسته‌ای، سیاست‌های انقلابی و اقتدار دفاعی موشکی و غیر موشکی خود را با هیچ چیز معامله نمی‌کند.

وی ادامه داد: مانور‌های سپاه و ارتش در زمین و هوا پیام‌های روشنی برای ماجراجویان آمریکایی و صهیونیستی داشت؛ آن‌ها فهمیدند قدرت ارتش ایران کمتر از سپاه نیست و سپاه در اوج قدرت نمایی در منطقه حضور دارد و این را بررسی‌های سنتکام به بایدن گفته است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آمریکا باید هر چه زودتر نیرو‌های خود را از غرب آسیا تخلیه کند و پایگاه‌های خود را از تیررس موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی که در لحظه طوفان به پا می‌کنند خارج سازد.

وی همچنین پیشرفت‌های علمی و فنی در کشور را غرورانگیز دانست و با اشاره به روز فناوری فضایی گفت: ملت ایران در بسیاری از رشته‌های علمی در جهان حرف اول را می‌زند یا جزو ۱۰ قدرت علمی جهان است. این دستاورد عظیم به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده و باید قدر آن را دانست.

ارسال نظرات