خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه گراش از اهداء ۲۴ سری جهیزیه همراه با کاروان شادی در روز میلاد حضرت زهرا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۳۴۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

مجید رجبی، معاون فرهنگی سپاه گراش در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج از فارس، از اهداء 24سری جهیزیه به زوجین جوان نیازمند شهرستان گراش در روز میلاد خضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و اظهار داشت: این مراسم با حضور امام جمعه و مسئوولین شهرستان، از ساعت 16 روز چهارشنبه همراه با کاروان شادی با آذین‌بندی خودروهای حامل جهیزیه، آغاز شده و یک ساعت ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این مرحله دوم اهداء جهیزیه در سال جاری است، گفت: این کار توسط ستاد ازدواج آسان شهرستان گراش با همراهی و مدیریت سپاه این ناحیه برگزار می شود.
رجبی با تأکید بر اینکه این کار ادامه خواهد داشت و مرحله سوم اهداء جهیزیه در نیمه شعبان خواهد بود، با اشاره به اینکه 150 زوج جوان گراشی در نوبت جهیزیه هستند، تصریح کرد: از این تعداد، زوجین اهل سنت هم داریم و این کمک‌ها، شامل همه افراد می‌شود و اختصاص به شیعیان منطقه ندارد.
معاون فرهنگی سپاه گراش، هری سری جهیزیه را شامل کالاهای سنگین و اساسی همچون: یخچال، لباسشوئی، اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس قابلمه تفلن و وسایل ضروری دیگر جمعا به مبلغ 20میلیون تومان است.
وی تأکید کرد: ما این اقلام را مستقیم از کارخانجات داخلی خریداری می‌کنیم و قطعا اگر از بازار تهیه می‌کردیم، تهیه هر سری جهیزیه، با مبلغ بالاتری انجام می‌شد.
رجبی بسته فرهنگی هدیه این جهیزیه‌ها را هم شامل چادر، سجاده و مهر و تسبیح، قرآن، و کتاب دعا و تمثال سردار شهید سلیمانی عنوان کرد و ادامه داد: مرحله اول این طرح، همزمان با عید سعید غدیر انجام شد و 14سری جهیزیه اهداء شد.
معاون فرهنگی سپاه گراش را بیان اینکه ستاد ازدواج آسان نیازمند همکاری و همراهی خیران است، مرحله سوم این طرح را نیمه شعبان اعلام کرد و گفت: در مرحله سوم هم پیش‌بینی می‌کنیم که 25 سری جهیزیه را تهیه و اهداء کنیم.
وی با تأکی بر اینکه متولی اصلی این برنامه، ستاد ازدواج آسان شهرستان گراش است، تصریح کرد: مدیریت و سازماندهی خیرین به سمت ازدواج آسان، و در مراسم اهداء سازماندهی برنامه و پوشش خبری و برنامه‌های فرهنگی را بسیج سازندگی سپاه عهده‌دار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها