مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

با استقلال خواهی می توان بر غرب زدگی غلبه کرد / حلال مشکلات کشور تفکر انقلابی است

ساری-مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا گفت که با استقلال خواهی میتوان بر غرب زدگی غلبه کرد.
کد خبر: ۹۳۱۷۳۵۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

 با استقلال خواهی میتوان بر غرب زدگی غلبه کرد / حلال مشکلات کشور تفکر انقلاب است

خبرگزاری بسیج در مازندران به مناسبت ایام الله دهه فجر  با فرماندهان و مسئولین بسیج و سپاه کربلا طبق روز شمار ایام الله دهه فجر به گفت و گو نشسته است.سومین روز از دهه فجر سادات کرمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با موضع « انقلاب اسلامی؛جوان ایرانی،امید و خودباوری ،پیشرفت علمی»مهمان خبرگزاری بود.

ساداتی کرمی در این گفت و گو ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه  در حوزه تاریخ روش و ابزار استیلای نظام استکبار به کشورهای مورد سطله واقع شده مشخص شده است گفت: یکی از ابزارها تخطئه افکار عمومی، و استحمار بوده است که عمدتا دوران قاجار و پهلوی با تفکروابستگی کشور را عقب نگه داشتند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا افزود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در گام اول استقلال کشور را رقم زده است، افزود: انقلاب اسلامی در تمامی حوزه ها مستقل از نظامات خود ساخته استکبار جهانی شد.آمریکا چرا با اسلام ایران مشکل دارد اما با اسلام عربستان و کشورهای دیگر مشکلی ندارد بخاطرهمین استقلال است.

ساداتی کرمی ادامه داد:خیلی از کشورها با الگوگیری از انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند که می شود هم پیشرفت کرد و هم مستقل بود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا تاکید کرد: مبدا همه تحولات دانشگاه است، اما هنوز وابسته است، و در برخی دانشگاه ها شاهد پایگاه ها هژمون غرب هستیم.

با استقلال خواهی میتوان بر غرب زدگی غلبه کرد / حلال مشکلات کشور تفکر انقلاب است

ساداتی کرمی با تصریح بر اینکه با هر مسئولی و هر دانشگاهی که معتقد باشد باید کشور را وابسته نگه داشت ، برخورد خواهد شد، اضافه کرد: حراست از پایگاه های انقلاب اسلامی دربرابر افراد غرب زده کارکرد اصلی بسیج دانشجویی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به تربیت نیروهای تراز انقلاب در بسیج دانشجویی اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی دانشگاه ها مدیریت انگلیسی تدریس می کنند، و این دانش به در نظام نمی خورد و در برخی رشته ها وابسته شدن به غرب را مشاهده می کنیم که نیازی به این رشته ها نداریم.

ساداتی کرمی با باین اینکه کشور در 42 سال گذشته با برخی مسئولانی روبرو بوده است که متعهد به انقلاب نبودند،گفت: برخی مسئولان در دولت و مجلس بودند اما در راستای وابستگی به غرب و آمریکا  می گفتند که باید به زیر چتر آمریکا رفت.

مسئول بسیج دانشجویی به نقش آفرینی دانشجویان بسیجی در  تصمیم سازی نظام گفت: مسئولان باید در دایره تصمیات خود بسیج دانشجویی را ببینند چرا که این یک فرصت برای آنها است لذا تنها با تفکر انقلابی مشکلات حل شدنی است و بسیج دانشجویی با تراکم بالای گروه های جهادی این ظرفیت را دارد که با هزینه های حداقلی و تلاش حداکثری میتوان مشکلات را برطرف کرد.

فیلم این گفت و گو را در اینجا ببینید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار