مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

پیشرفت‌های انقلاب محصول مدیریت جهادی و انقلابی است

ساری- مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا گفت: هرجا نگاه به درون مبنی بر اتکا به مدیریت جهادی و ظرفیت‌های مردمی و نخبگانی بود، توفیقات خوبی حاصل شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۴۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
هرجا پیشرفت کردیم با مدیریت جهادی و انقلابی بود/
 
خبرگزاری بسیج در مازندران به مناسبت ایام الله دهه فجر  با فرماندهان و مسئولین بسیج و سپاه کربلا طبق روز شمار ایام الله دهه فجر به گفت و گو نشسته است. پنجمین روز از دهه فجر شهرام نوری مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا با موضوع «انقلاب اسلامی؛ مجاهدت انقلابی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت طلبی» مهمان خبرگزاری بود.

شهرام نوری در این گفت و گو ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه انقلاب سلامی ایران به عنوان یک انقلاب بزرگ مردمی در عصر جدید شناخته شده است، گفت: انقلاب اسلامی یک چله پرافتخار را بدون آنکه از آرمان‌های خود عقب نشینی کند، پشت سر گذاشته است. و در آستانه ورود به چله دوم و دردهه پنجم انقلاب اسلامی با قدرت و  شکوه در حال پیش روی است.

 مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی هم توجه اش به دین بوده و هم دنیای مردم، افزود: انقلاب دستاورد‌های بسیار ارزشمندی داشته است و بعد از پیروزی انقلاب با تاکید بر خوداتکایی و رفع وابستگی‌ها توانسته گشایش‌هایی در حوزه اقتصادی داشته باشد.

نوری در ادامه با اشاره به دو نگاه در حوزه عمل و سیاسی، خاطرنشان کرد: دو نگاه به درون و بیرون در جامعه وجود دارد. هرجا نگاه به درون مبنی بر اتکا به مدیریت جهادی و ظرفیت‌های مردمی و نخبگانی بود،توفیقات خوبی حاصل شد که پیشرفت در عرصه‌های علمی و فناوری منبعث از همین نگاه به درون بوده است لذا بامدیریت جهادی خیلی از مشکلات حل شد.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا با بیان اینکه  برخی از مدیران و مسئولان حل المسائل مشکلات را  در نگاه به بیرون می‌دانند، گفت: برخی‌ها برای حل مشکلات به ظرفیت‌های بیرونی چشم دارند، که ما اثر این نگاه را در برجام مشاهده کردیم که باعث چه مشکلاتی شد لذا ما چاره‌ای نداریم جز اینکه به نیرو‌های متخصص و جوان اتکا کنیم و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و منابع طبیعی و همچنین با یک مدیریت انقلابی و جهادی خیلی از مسائل را حل کنیم.
 
هرجا پیشرفت کردیم با مدیریت جهادی و انقلابی بود/
نوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره  به اینکه ۲۰ قشر و مجموعه تخصصی در جامعه هدف  بسیج اقشار و متخصصین است، گفت: اقشار ۲۰ گانه  در گام دوم انقلاب اسلامی در مسیر جامعه پردازی و تمدن سازی  حرکت می کنند تا جامعه نخگبانی کمک کار دولت انقلابی و اسلامی باشد.
 
مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا با تصریح بر اینکه جامعه اقشاری و تخصصی بسیج  در حوزه ها و میدان های مختلفی در راستای رفع مشکلات در تلاش هستند، افزود: از مجموعه های دانش آموزی ،دانشجویی و اساتید تا مجموعه های پزشکی ،حقوقدانان، صنعت و عمران، کشاورزی ، اصناف،فرهنگی و همچنین در حوزه های هنری و رسانه، در تلاش  برای حل مشکلات مردم،هستند.
 
نوری با اشاره به راه اندازی  هیئت های اندیشه ورز در لایه های بسیج ، افزود: در تلاش هستیم با قدرت فکر و اندیشه و نیز با استفاده از ظرفیت های نخبگان در مجموعه بسیج نقش آفرین باشیم و در رفع مشکلات جامعه قدم های خوبی را برداریم .
 
فیلم این گفت و گو را در این اینجا ببینید.
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها