خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انجام شد؛

دیدار مسئولان اسدآباد با خانواده‌های شهدا روستای گنبله

اسدآباد- به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر جمعی از مسئولان شهرستان اسدآباد با خانواده‌های شهدا روستای گنبله دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۲۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

دیدار مسئولان اسدآباد با خانواده‌های شهدا روستای گنبلهبه گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر سعید کتابی فرماندار اسدآباد به همراه حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد امام جمعه و سرهنگ امیدعلی الیاسی فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از پرسنل سپاه با خانواده‌های شهیدان «میرزا ولی جمور»، «سعدالله برمون»، «مرادعلی سرابی» و «مجید سرابی» در روستای گنبله دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار اسدآباد در این دیدار ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد وخاطره شهداء والامقام، برای خانواده شهداء و جانبازان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد.

 سعید کتابی اظهار داشت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهداء و ایثارگران کشور است.

وی تکریم و دیدار با خانواده شهدا را یک تکلیف برای مسئولان برشمرد و افزود: جامعه ایثارگران به ویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده‌ها که خواسته‌ای جز خدمت به مردم ندارند جلب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار