خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
فامنین- فرمانده سپاه ناحیه فامنین از برگزاری ۶۸ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۴۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴

برگزاری ۶۸ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در فامنینسرهنگ سیدروح الله حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اظهار داشت: دهه فجر مظهر اقتدار و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است.

وی با اشاره به شعار محوری دهه فجر سال جاری با عنوان «انقلاب اسلامی؛ بالنده و مقتدر چون کوه استوار» عنوان کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ۶۸ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: از این تعداد ۲۰ عنوان برنامه به صورت مجازی و ۴۸ عنوان برنامه در فضای حقیقی برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله این برنامه‌های اجرایی می‌توان به پخش گلبانگ انقلاب در سطح شهر، برگزاری جشن تکلیف دختران فاطمی انقلاب و تجلیل از زنان ایثارگر اشاره کرد.

حسینی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها نیز جشن میلاد حضرت زهرا(س)، همایش تجلیل از مدافعان سلامت، عطرافشانی مزار شهداء و سرکشی از خانواده شهدا است.

وی بیان داشت: برگزاری رزمایش کمک مومنانه، رزمایش الی بیت المقدس، رژه خودرویی، برگزاری رزمایش طرح ثامن، برگزاری نشست‌های روشنگری و جشن انقلاب نیز از جمله برنامه‌های شاخص دیگر در این دهه است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات