خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)خواهران صالح آباد:

توان و اقتدار امروز کشور، خاری در چشم دشمنان است

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)خواهران صالح آباد شهرستان بهار گفت: هم اکنون ایران در جایگاه برجسته‌ای از استقلال قرار دارد و توان و اقتدار امروز کشور، خاری در چشم دشمنان است.
کد خبر: ۹۳۱۷۰۴۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

توان و اقتدار امروز کشور، خاری در چشم دشمنان استطلایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: چهل و دو سال است انقلاب اسلامی ایران، پنجه به پنجه از تهدیدات دشمن عبورکرده و اقتدار جهانی به دست آورده است.

وی افزود: هم اکنون ایران در جایگاه برجسته‌ای از استقلال قرار دارد و توان و اقتدار امروز کشور، خاری در چشم دشمنان است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)خواهران صالح آباد شهرستان بهار با بیان اینکه عزت و اقتدار ملی ما مرهون وحدت و انسجام حول محور ولایت فقیه است، تصریح کرد: مردم ما همواره به این امر توجه دارند که اطاعت از ولایت فقیه موجب عزت، شکوه و عظمت بوده است.

وی ادامه داد: امروز در سایه‌سار ولایت با وحدت کلمه مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و به کوری چشم دشمنان چهل و دومین سال انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.

طلایی افزود: وظیفه اصلی ما، حضور در تمام صحنه‌های انقلاب، ولایت مدار بودن و داشتن بصیرت و تشخیص جبهه حق از باطل است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تقارن آن با میلاد حضرت زهرا( س)، چندین عنوان برنامه از سوی حوزه مقاومت حضرت معصومه(س)خواهران صالح آباد در نظر گرفته شده که در طول این ایام با رعایت ضوابط بهداشتی در فضای حقیقی و مجازی اجرایی می‌شود.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)خواهران صالح آباد ادامه داد: دیدار با امام جمعه شهر صالح آباد، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری نشست‌های گفتمان انقلاب با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی با موضوعات انقلاب اسلامی، تبیین الگوی سوم زن مسلمان، نه شرقی، نه غربی، سیره فاطمی، منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی اسلامی_ ایرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله این برنامه‌ها است.

طلایی تصریح کرد: هنری و ورزشی، حضور  در نماز پرشکوه جمعه، برگزاری محافل انسی با قرآن کریم، تجلیل از زنان فاطمی و افرادی که ازدواج آسان داشته‌اند، معرفی کتب انقلاب اسلامی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند، پویش رسانه‌ای و انتشار سیر نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضای مجازی نیز از مهمترین برنامه‌های این حوزه در این ایام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات