همدان-  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: مذاکره مجدد و طرح‌ریزی توافق و سازش با حاکمان جدید کاخ سفید هم طبق دستور مقام معظم رهبری ممنوع و هم احمقانه است.
کد خبر: ۹۳۱۶۵۱۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

مذاکره مجدد و طرح‌ریزی توافق و سازش با حاکمان جدید کاخ سفید ممنوع و احمقانه استحجت الاسلام محمود قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با گرامیداشت دهه مبارک فجر، این ایام را یادآور روزهای ایستادگی ملت ایران برای اثبات و استقرار حاکمیت دین بر جامعه دانست و اظهار داشت: رهبری الهی و وحدت ملت حول محور مبانی و شعارهای دینی مهمترین عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی است.

وی گفت: این شعارها و آرمان‌ها که منجر به پیروزی انقلاب شد، به فرموده مقام معظم رهبری هنوز هم در متن و بطن انقلاب ساری و جاری هست و در واقع انقلاب اسلامی هنوز ادامه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت:گام اول انقلاب اسلامی با وجود همه شرایط سخت انقلاب و کشور با اقتدار برداشته شده و امروز انقلاب اسلامی یک قدرت منطقه‌ای و حتی فرامنطقه‌ای در بسیاری از زمینه‌ها است.

* بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقشه راه همه مردم و مسئولین نظام

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقشه راه همه مردم و مسئولین نظام است و همه باید در راستای تحقق این رسالت و ماموریت مهم تلاش و کار کنند.

قربانی با بیان اینکه پیش نیاز پیشرفت و تحقق آرمان‌های انقلاب روحیه و عمل جهادی است، تصریح کرد: مهمترین مشکلات امروز کشور در زمینه اقتصادی است که آن نیز در اثر دوری برخی مسئولین از کار انقلابی و روحیه جهادی است.

وی همچنین اعتماد به نفس ملی و حفظ عزت و استقلال کشور را موضوعی حیاتی خواند و تأکید کرد: مدیران جامعه و نخبگان باید مردم را نیز هوشیار کنند که نباید در پیشرفت و حل مشکلات به بیگانگان دل بست و تکیه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تحولات اخیر در عرصه جهانی تغییر و تحول در هیئت حاکمه آمریکا را بی‌اثر و بی‌نتیجه خواند و ابراز داشت: مذاکره مجدد و طرح‌ریزی توافق و سازش با حاکمان جدید کاخ سفید هم طبق دستور مقام معظم رهبری ممنوع و هم احمقانه است.

وی تصریح کرد: با وجود همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها و خیانت‌ها، نظام اسلامی زیر سایه هدایت‌های رهبری به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و به جایگاه حقیقی خود خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات