خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با بسیج:

امروز ایران اسلامی الهام بخش ملت‌های جهان است/ برگزاری ۱۵۰ برنامه طی دهه فجر در ملایر

همدان- فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز ایران اسلامی الهام بخش ملت‌های جهان بوده و همچنان منشأ تحولات بزرگ و اساسی و بنیادین در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی است.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۳۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
امروز ایران اسلامی الهام بخش ملت‌های جهان است/ برگزاری ۱۵۰ برنامه طی دهه فجر در ملایرسرهنگ سیدجواد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی، کوتاه کردن دست آمریکا و برقراری حاکمیت ملی در ایران بوده است.

وی گفت: جمهوری اسلامی با تکیه بر قدرت مردم استقلال ایران را نهادینه ساخت و در برابر زورگویی قدرت‌های استکباری و به ویژه آمریکا ایستاده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: طی ۴۲ سال گذشته ملت ایران توطئه‌های آمریکا و دشمنان را پشت سر گذاشته است و امروز ایران اسلامی الهام بخش ملت‌های جهان بوده و همچنان منشأ تحولات بزرگ و اساسی و بنیادین در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی با اشاره به مطالب نظریه‌پردازان جهان بیان کرد: فشار‌ها و سختی‌هایی که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۲ سال گذشته تحمل کرده است گواه براین واقعیت است که ملت ایران با اقتدار و افتخار به حرکت رو به جلو ادامه داده و با حفظ این شاخص‌ها به الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه در مناطق مختلف جهان تبدیل شده است.

حسینی ادامه داد: بسیاری از کارشناسان براین باور هستند که انقلاب اسلامی ایران چه از نظر پدیداری و چه از جنبه‌های ماندگاری و تاثیرگذاری، انقلابی منحصربه فرد است و هر روز بر دامنه تاثیرگذاری خود می‌افزاید.

وی با اشاره به شعارمحوری ایام الله دهه فجر گفت: شعار امسال دهه فجر «انقلاب اسلامی؛ بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر بالغ بر ۱۵۰ برنامه در شهرستان ملایر اجرا می‌شود که ۱۵ برنامه آن شاخص بوده و از جمله آن می‌توان رزمایش کمک‌های مومنانه، میز خدمت، برنامه هر پایگاه یک خدمت، جشن انقلاب در مرکز شهر، یادواره‌های شهدا، مسابقات ورزشی، فرهنگی و ... را نام برد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار