خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

اجرای ۸۰ عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر در اسدآباد

اسدآباد -فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای ۸۰ عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۵۱۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

اجرای ۸۰ عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر در اسدآبادسرهنگ امیدعلی الیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر امسال با شعار محوری «انقلاب اسلامی؛ بالنده و مقتدر چون کوه استوار» برگزار می‌شود.

وی گفت: سپاه ناحیه اسدآباد به مناسبت این ایام مبارک ۸۰ عنوان برنامه در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌‎های بسیج شهرستان اجرا می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به برنامه‌های اجرایی عنوان کرد: فضاسازی محیطی، دیدار با امام جمعه، رژه خودرویی و موتوری، یادواره‌های مجازی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی پزشکی، نشست‌های بصیرتی، میز خدمت ادارات، استفاده از بستر شبکه شاد آموزش و پرورش، رزمایش کمک مومنانه و اجرای گروه‌های سرود نیز از دیگر برنامه‌ها است.

الیاسی برگزاری گشت‌های رضویون، رزمایش دسته‌های رزمی، تجلیل از مدافعان سلامت، سخنرانی ۲۲ بهمن و آتش کشیدن پرچم آمریکا، پیاده‌روی و سرکشی از بانوان ستاد دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس، آزادسازی یک نفر از زندانیان مالی، برگزاری جشن میلاد کوثر در هر پایگاه بسیج و..‌. نیز از برنامه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار