خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن تأکید کرد

لزوم حرکت جهادی نیروهای انقلابی در تمام عرصه‌ها

رزن-فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه انقلاب اسلامی در برهه حساس قرار دارد بر لزوم حرکت جهادی نیروهای انقلابی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۱۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

لزوم حرکت جهادی نیروهای انقلابی در تمام عرصه‌هاداود مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران عزیز در قرن ۲۰ موازنه‌های سیاسی حاکم بر دنیا را تغییر داد و از آن شرایط دوقطبی دنیا حرف جدیدی را به صحنه ی سیاسی جهان وارد کرد و آن هم به دور از ارزش‌های مادی، ارزش‎های  معنوی و انسانی را حاکم کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با تمام انقلاب‌های هم عصر خود متفاوت بود چراکه ماهیت انقلاب‌های دیگر عمدتا اقتصادی و سیاسی بود اما انقلاب اسلامی ماهیت دینی و مذهبی داشت و برمبنای عزت و آزادی و انسانیت بنا گذاشته شد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن بیان داشت: همه مردم ایران با توکل بر خدا و رهبری امام خمینی (ره) دست رد به تمام ایسم‌های زمانه زدند و حکومت الله را در کشور بنیان‌گذاری کردند که امروز الگو و سرمشق همه ی انسان‌های آزادی‌اندیش در دنیا شده است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در برهه حساس قرار دارد بر لزوم حرکت جهادی نیروهای انقلابی تاکید کرد ودر مورد نقش  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظ انقلاب در راستای صیانت و حفاظت از انقلاب در حوزه‌های فرهنگ، اجتماعی و اقتصادی گفت: دلیل دشمنی ابر قدرت‌ها با سپاه پاسداران فعالیت موثر در عرصه‌های مختلف است.

مهدوی تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های مؤثر سپاه، دشمنان اگر بتواند جلوی سپاه را بگیرند، می‌توانند به انقلاب ضربه بزنند اما کور خوانده‌اند چراکه سپاه پاسداران چشم بیدار انقلاب است و در این چهل سال با خون خود از انقلاب و مردم دفاع کرده است و به حول قوه الهی در گام دوم انقلاب بالنده‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات