مهمترین و حساس ترین وظیفه در خانواده بر عهده زنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مهمترین و حساس ترین وظیفه در خانواده بر عهده زنان است.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۶۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه تکریم از مقام زن به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) ویژه زنان شاغل در سپاه استان سمنان گفت: آسایش هیچ گاه آرامش را به همراه نمی آورد و بدانید قناعت و لقمه حلال می تواند آسایش و آرامش را به همراه داشته باشد.

وی افزود: مهمترین و حساس ترین وظیفه در خانواده بر عهده زنان است و دشمنان کشور ما به دنبال ضربه زدن به این عنصر مهم در خانواده ها هستند.

او ادامه داد: همسرداری مناسب، صداقت و ایجاد آرامش از ویژگی های یک زن و همسر خوب است  و مهمترین وظیفه یک زن در منزل مدیریت منزل است.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی تصریح کرد: هدف از ازدواج کردن رسیدن زن و مردم به آرامش است و زیباترین همایش در نزد خداوند همایشی برای ازدواج کردن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: از آفات زندگی شیرین تجمل گرایی است و زنان باید همیشه قناعت را در دستور کار داشته باشند و همراه همسران خود در این شرایط کنونی کشور ما باشند.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) مایه خیر و برکت اسلام است و نسلی مبارک را برای انسان ها ایجاد کرده است.

او ادامه داد: دشمنان برای نابود کردن کشور ما به دنبال ضربه زدن به کانون خانواده هستند و همه باید به این موضوع توجه داشته باشند.

در پایان این جلسه از خانم محمد تقی به پاس خدمات فراوان ایشان در حوزه قرآن و عترت تقدیر شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار