خبرهای داغ:

در ایجاد تمدن اسلامی زنان نقش کلیدی ایفا می کنند

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: در ایجاد تمدن اسلامی زنان نقش کلیدی ایفا می کنند.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۵۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه تکریم از مقام زن به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) ویژه زنان شاغل در سپاه استان سمنان گفت: نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند را باید برای این نعمت بزرگ شکرگزار باشیم  زیرا این نعمت خاص مردم ایران است.

وی افزود: تقابل ما با غرب بخش عمده آن مربوط به نگاه به زنان است زیرا آنها نظام ما راه محکوم به بها ندادن به زنان  می داند در صورتی که نگاه اسلام به زنان محوری است  و برای زنان جایگاهی والا در نظر گرفته است.

او ادامه داد: انتظار ما از بسیج جامعه زنان شناخت شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) و تلاش برای تعمیم این ویژگی ها در جامعه است و اگر این کار محقق شود نقش و رسالت جامعه زنان محقق شده است.

سردار دامغانی تصریح کرد: هدف ما ایجاد تمدن اسلامی است که در آن نقش زنان کلیدی و بسیار مهم است که جامعه باید به این بلوغ و رشد برای ایجاد تمدن اسلامی دست پیدا کند.

فرمانده سپاه استان سمنان اظهار داشت: نقش زنان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز نیز زنان در مسائل مختلف اجتماعی  پیشران هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار