در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

بازديد فرمانده سپاه تهران بزرگ از لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص)

در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه تهران بزرگ از لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۷۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
بازديد فرمانده سپاه تهران بزرگ از لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص)

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از پایوران لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) دیدار کرد. 

در این دیدار سردار حسن زاده در جمع رزمندگان لشکر 27 ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پایوران این لشکر، ابراز کرد: تفسير گام دوم انقلاب با پاسداران انقلاب اسلامي است. 

ايشان در ادامه افزود: یقین داشته باشید که آرمان هاي انقلاب اسلامی تحقق پيدا خواهد کرد، همچنان که روزگاری بعد از دفاع مقدس گفته مي شد روزي با موشک هاي نقطه زن آمريکا را متوقف مي کنيم و کسی به این موضوع باور نداشت اما امروزه به لطف خداوند، این امر محقق شد. 

بازديد فرمانده سپاه تهران بزرگ از لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص)

سردار حسن زاده خاطر نشان کرد: بايد نسبت به جايگاه انقلاب اسلامی معرفت پيدا کنيم که در غير اين صورت نگاه ما و تلاش ما تغيير خواهد کرد و در اين زمينه توجه ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامي بايد بيشتر از ديگران باشد.

وی ادامه داد: 42 سال آمريکا و ايادي آن نه تنها خواستند اين انقلاب را ساقط کنند بلکه کوشیدند که با فشار حداکثري، ناامن کردن جامعه با ترور دانشمندان هسته اي و همچنین مشکلات اقتصادي مردم، اقدامی همه جانبه کنند تا جلوی سرعت پيشرفت ما را بگیرند اما نتوانستند و در مقابل، ما بعد از 75 سال که کسي حتي جرأت تهديد آمريکا را نداشت به پايگاه آن ها حمله موشکي کرديم و اين همان جايگاه انقلاب است که نتيجه تلاش و مجاهدت ها و برکت خون شهداست و ما نيز بايد همين راه را ادامه دهيم.

ايشان در ادامه مهمترين مخاطب گام دوم انقلاب را جوانان دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نيز از هر جهت مملو از نيروهاي جوان است و همانطور که تفسير قرآن کریم بر عهده علماي دين است، تفسير گام دوم انقلاب هم با پاسداران انقلاب اسلامياست. 

بازديد فرمانده سپاه تهران بزرگ از لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص)

سردار حسن زاده شاکله صحبت هاي خود در اين جلسه را سخنراني فرمانده معظم کل قوا در مجمع فرماندهان سپاه در سال 92 عنوان کرد و ضمن توصيه به رزمندگان لشکر جهت مطالعه اين بيانات آن را منشور پاسداري از انقلاب دانست و با اشاره به فرازهايي از آن تأکيد کرد: اساسي ترين بخش اين بيانات معنويت است که مهمترين گام براي رسيدن به معنويت نيز ترک گناه است. تلاش کنيم تا حساسيت ما نسبت به شرعيات کم نشود، لذا يکديگر را نصيحت و امر به معروف کنيم.

وي در همين ارتباط به بيانات حضرت آقا در منزل شهيد سليماني اشاره کرد و افزود: حضرت آقا پيروزي حاج قاسم سلیمانی را متکي بر جهاد دروني ايشان دانستند و تاکيد داشتند که ايشان از حدود شرعي تجاوز نمي کردند.

 

ارسال نظرات