خبرهای داغ:
به مناسبت دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سومین مرحله از گام سوم تعداد 3 هزار بسته معیشتی و ۲۰ سری جهیزیه در طبس توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۰۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی ،دبیر اجرایی ستاد رزمایش کمک های مومنانه شهرستان طبس در نهمین مرحله این رزمایش که در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس برگزار شد گفت :بعد از فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک‌های مومنانه با شیوع ویروس منحوس کرونا این رزمایش آغاز شده است.

وی افزود :تاکنون سه گام و 9 مرحله رزمایش برگزار شده است که سپاه به عنوان دبیر اجرایی ستاد شهرستانی این رزمایش مشغول به خدمت‌رسانی است.

خبازی خاطر نشان کرد :در گام اول این رزمایش ده هزار بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان و در گام دوم ده هزار بسته معیشتی و 60 سری جهیزیه به ارزش چهار میلیارد تومان اجرا شده است.

وی عنوان کرد :اکنون که ما در سومین مرحله از گام سوم قرار داریم تا کنون دو میلیارد و ششصد میلیون تومان هزینه شده است ودر این مرحله که در مجموع نهمین مرحله محسوب می شود تعداد بیست سری جهیزیه و سه هزار بسته معیشتی و بهداشتی توزیع خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان طبس افزود: امروز ما در چهل و دومین سالروز گرامیداشت دهه فجر به کوری چشم دشمنان خارجی از دوران داخلی جشن می‌گیریم.

امام جمعه طبس ادامه داد یکی از اولین اقدامات اما بعد از انقلاب تاسیس کمیته امداد بود و قشر ضعیف جامعه همیشه پایین نظام ایستاده‌اند و نظام هم سعی می‌کند حداقل حمایت خود را داشته باشد.

او گفت : به قول مقام معظم رهبری در قضیه کرونا جهان مستاصل مانده است ولی در نظام ما با تدابیر مقام معظم رهبری توانستیم اقدامات موثر و خوبی را در این راستا انجام دهیم.

امام جمعه طبس تصریح کرد : این مرحله در واقع نهمین مرحله است که ما توانسته‌ایم گامی برای قشر مستضعف و آسیب دیده از کرونا برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها