خبرهای داغ:
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان خبر داد
همدان- مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «عصر شعر بهاران» با مشارکت کانون اسلامی خواهران همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۵۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳

برگزاری «عصر شعر بهاران» با حضور شاعران برجسته همدانیبه گزارش خبرگزاری بسیج، مریم زندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «عصر شعر بهاران» با مشارکت کانون اسلامی خواهران همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: «عصر شعر بهاران» با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت و با حضور اساتید عرصه ادب و هنر استان چون میرهاشم میری، علی اصغر حمدیه، سیاوش دیهیمی، سید مهدی موسوی فاخر برگزار خواهد شد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه این محفل ادبی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کانون اسلامی خواهران واقع در خیابان مهدیه (کوچه شهید موسوی) برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه شاعران جوان استان همدان اشعار خود را قرائت خواهند کرد.

وی به نقش فرهنگ و ادب در انتقال مفاهیم ارزشی و تاریخ انقلاب اسلامی به نسل‌های آتی  اشاره کرد و اظهار داشت: با شعر، رمان و داستان  می‌توان  مفاهیم عمیق تاریخی را به شیوه اثربخش یبان کرد و حتی ارزش‌های تاریخ انقلاب اسلامی را با ادبیات به خارج از مرزها و برای جوانان جهان صادر کرد.

زندی ادبیات را زبان گویای هر ملت دانست و گفت: ادبیات بهترین ابزار برای رساندن پیام ملت آزاده ایران به دولت‌های دیگر و نسل‌های آینده است که باید محور و مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات