خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

احداث ۶۵۰۰ مترمربع سالن ورزشی در محله‌های کم برخوردار توسط سپاه بهار

بهار-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت:در راستای بالا بردن سرانه ورزشی شهرستان بهار و کمک به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان،عملیات احداث ۶هزار و۵۰۰ مترمربع سالن ورزشی در محله‌های کم برخوردار شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۲۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰

احداث  ۶۵۰۰ مترمربع سالن ورزشی در محله‌های کم برخوردار توسط سپاه ناحیه بهارسرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای سپاه و بسیج شهرستان بهار اظهار داشت: شهرستان بهار طی چند سال اخیر عملکرد بسیار قابل توجهی در تقویت مولفه‌های مختلف داشته است.

وی با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان گفت: طی این چهل و دو سال و با توجه به دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های گوناگون علمی، پژوهشی، پزشکی، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، انرژی هسته‌ای و... در حال حاضر ایران اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به برنامه‌های انجام شده در حوزه ورزشی افزود: در راستای بالا بردن سرانه ورزشی شهرستان و کمک به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، عملیات احداث ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع سالن ورزشی در محله‌های کم برخوردار شهرستان و احداث زمین‌های ورزشی و رختکن ورزشی انجام شد.

وی از دیگر اقدام برجسته سپاه و بسیج را تقویت مولفه‌های فرهنگی و معنوی عنوان کرد و گفت: احداث خانه‌های عالم برای روحانیون، تعمیر و بازسازی مساجد شهرستان، اعزام مبلغان فرهنگی و روحانیون حوزه علمیه در بستر اردوهای جهادی، برگزاری یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، نشست‌های بصیرتی و... از برنامه‌های حوزه فرهنگی بسیج و سپاه بوده است.

هندی‌ورکانه ابراز داشت: همچنین برگزاری مراسمات مختلف، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری رژه خودرویی و موتوری بسیجیان برای تقویت روحیه سلحشوری مردم شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در حوزه فرهنگی است.

وی محرومیت زدایی و رسیدگی به مناطق محروم را از مهمترین اولویت‌های سپاه دانست و گفت: در این زمینه اجرای عملیات ساخت و تعمیر و نگهداری ۵۱ باب منزل مسکونی نیازمندان و نقاط آسیب دیده از سیل ویرانگر سال گذشته، ساخت و احداث غسالخانه انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به شیوع ویروس کرونا و حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از این بیماری گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در مناسبت‌های مختلف و تهیه و اهدا گوشی و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان، تهیه جهیزیه و لوازم خانگی برای خانواده‌های نیازمند و اجرای طرح رهپویان ولایت و برکت در پایگاه‌های مقاومت از جمله اقدامات بسیج سپاه ناحیه بهار در راستای محرومیت‌زدایی است.

وی ادامه داد: احداث خانه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان، آموزش و بکارگیری۱۵۰۰ نفر از بسیجیان در راستای مبارزه با بیماری کرونا، ایجاد و تجهیز چندین کارگاه تولید ماسک، تامین دارو و تجویز عینک و خدمات دندانپزشکی، ویزیت رایگان محرومین نیز به همت بسیجیان اجرایی شد.

هندی‌ورکانه با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی عنوان کرد: اعطای وام اشتغالزایی و تشکیل کارگاه‌های مشاغل خانگی در عرصه میناکاری، ریخته‌گری، فرش‌بافی، کشت زعفران، صنایع تبدیلی و... از جمله فعالیت‌های اجرایی در راستای تقویت مولفه‌های اقتصادی شهرستان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت مولفه‌های امنیتی، نظامی شهرستان نیز عملیات گشت‌های شبانه رضویان و رزمایش دفاعی، امداد و نجات و... توسط بسیجیان گردان بیت المقدس و گردان امام علی(ع) اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار