خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه کشاورزی خراسان شمالی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ، ۱۱ گروه جهادی بسیج جامعه کشاورزی دامپزشکی و دامپروری به روستا‌های محروم استان اعزام می گردند.
کد خبر: ۹۳۱۷۸۰۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج جامعه کشاورزی خراسان شمالی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ، ۱۱ گروه جهادی بسیج جامعه کشاورزی دامپزشکی و دامپروری به روستا‌های محروم استان در جهت خدمات رسانی در حوزه دام پروری و دام پزشکی  اعزام می گردند.

ذکریا محمد یاران گفت: این گروه‌های جهادی با همکاری بسیج عشایری، اداره کل دام پژشکی و معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی  استان خراسان شمالی عازم روستا‌های محروم می شوند.

 

او افزود: در این اقدام جهادی ۵۰هزار راس از دام‌های سبک و سنگین روستا‌های دور افتاده خراسان شمالی تحت پوشش این طرح در حوزه های مختلف اموزشی و درمانی قرار می گیرند.


یاران بیان کرد: این ۱۱اکیپ جهادی علاوه بر خدمات درمانی، سم پاشی جایگاه دام و اهدا دارویی رایگان در این طرح مورد نظر قرار گرفته است. 


وی گفت: این اقدام در راستای اردو جهادی خدمات رسانی در تمامی ۸ شهرستان استان به صورت رایگان انجام می‌شود.  در این طرح همچنین با هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهادکشاورزی طی تفاهم نامه ۳ جانبه نسبت به نظارت از توزیع نهاد های دامی  توسط کارشناسان دامی در ایام الله دهه مبارک فجر به صورت ویژه اقدام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها