خبرهای داغ:

رشد ۱۹۰ درصدی بودجه شهرداری شاهرود در سال ۱۴۰۰

شاهرود_شهردار شاهرود گفت: تدوین کلیات بودجه ١۴٠٠ بدون احتساب بودجه سازمانهاچهار هزار میلیارد ریال تصویب شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۸۵۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
رشد ۱۹۰ درصدی بودجه شهرداری شاهرود در سال ۱۴۰۰به گزارش خبرنگار بسیج، مهندس علیرضا حاجی محمد علی اظهار کرد: بودجه چهارصد میلیارد تومان سال ١۴٠٠ شهرداری شاهرود بر مبنای اهداف کلان برنامه راهبردی شاهرود تدوین شد.
شهردار شاهرود افزود: در ۱۰ ماه گذشته شهرداری در تحقق بودجه به موفقیت‌های خوبی دست یافت و در رشد میزان بودجه و تحقق آن به نقطه مطلوب رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: سال ۹۹ بودجه شهرداری ۲۱۰ میلیارد تومان و متمم بودجه شهرداری پس از اصلاح، بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان تصویب شد که بر اساس متمم تاکنون ۸۰ درصد آن تحقق یافته؛ این در حالی است که امسال و اواخر سال گذشته شرایط خاصی در کشور حاکم شد و کرونا همه مسائل را تحت الشعاع خود قرار داد و شهرداری از این زاویه آسیب‌های زیادی دید.
حاجی محمدعلی تصریح کرد: سال جاری اتفاقات ناگواری، چون کرونا، تعطیلی‌های مکرر، دورکاری کارکنان و مشکلات شدید اقتصادی، افزایش نرخ تورم در کشور و تحولات جهانی شرایط بسیار سختی را به وجود آورد، اما بودجه شهرداری شاهرود باهم افزایی و همکاری و تلاش کارکنان در کل مجموعه مدیریت شهری تاکنون وضعیت خوبی نسبت به سایر شهر‌ها داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها