خبرهای داغ:
شاهرود_به مناسبت سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره، ام ابیها، فاطمة الزهراء (س) و بزرگداشت مقام شامخ زن و روز مادر مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۸۵۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت صدیقه طاهره، ام ابیها، فاطمة الزهراء (س) و بزرگداشت مقام شامخ زن و روز مادر مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شاهرود برگزار شد.
سید جواد بیطرف با بیان این مطلب که انسان‌هایی که دختر دارند از ثروتمند‌ترین افراد جهان هستند، افزود: زن مایه رحمت هر خانه و آرامش هر مرد است.
وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه (س)، روز زن و مادر، عنوان داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) شجره طیبه‌ای است که برکت وجودش، آبشخور دل‌های شیفته مؤمنانی است که در برهوت هستی در پی آب حیات می‌گردند.
ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود، حضرت فاطمه را عطیه‌ای الهی خواند و افزود: جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می‌ستاند.
علیرضا حاجی محمد علی در آئین باشکوه تجلیل از بانوان کارمند مدیریت شهری شاهرود که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات ایستگاه عدالت (آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود) برگزار شد با اشاره به اینکه فاطمه فاطمه است بدون کم و کاست، گفت: بانوان شاغل هم در سنگر خانواده و هم در سنگر کار و کوشش در محیط اداری نقش خود را به شایستگی ایفا کرده‌اند و از این بابت خدمات آنان در خور ستایش است.
وی ضمن بیان این مطلب که جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش‌های برجسته‌ای است که نصیب انسان می‌گردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به خصوص مادران است و برای بانوان ما مایه بسی افتخار و خوشبختی است که روز زن مصادف با میلاد با سعادت، برترین و والاترین بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه است ونام گذاری این روز به نام زن وظیفه بانوان را سنگین‌تر کرده است، افزود: تاریخ ما گواه بر این است که از گذشته هرجا بانوان در تصدی‌ها و مشاغل و سازمان‌ها حضور داشته اند امور محوله با دقت و درایت بیشتری انجام گردیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها