جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر:

در طرح شهید سلیمانی روزانه بیش از ۳۰۰ تست سریع گرفته می‌شود

این طرح که در برگیرنده ۱۰ پایگاه سلامت شهری و ۷ پایگاه سلامت روستایی از قبیل:هلیله، چغادک، عالیشهر، چاهکوتاه،جزیره شیف، دویره و کره بند می‌باشد که با حضور و فعالیت ۱۵۰ بسیجی برادر و خواهر صورت گرفته شده است.
کد خبر: ۹۳۱۷۸۹۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

در طرح شهید سلیمانی روزانه بیش از 300 تست سریع گرفته می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،همزمان با سراسر کشور طرح شهید سلیمانی در بوشهر اجرا شد،در همین رابطه خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر با جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر به گفت و گو پرداخته است.

یزدان پناه با اشاره به شرایط کرونایی شهرستان بوشهر گفت:این طرح که در برگیرنده 10 پایگاه سلامت شهری و 7 پایگاه سلامت روستایی از قبیل (هلیله، چغادک،عالیشهر،چاهکوتاه،جزیره شیف،دویره ، کره بند) می باشد که با حضور مشارکت و فعالیت 150 بسیجی برادر و خواهر صورت گرفته شده است.

وی افزود:در این طرح راه اندازی 3 پایگاه تست سریع ( پایگاه روح ا...در خ سنگی، پایگاه شهید باهنر در سرتل، پایگاه شهدای جفره واقع در سرتل )شروع به فعالیت نموده است و روزانه بیش از 300 تست سریع  از افراد گرفته شده است که منجر به شناسایی حدود 30 بیمار کرونایی گردیده است و موجب رضایت مندی مردم منطقه و محله را در راستای پیشگیری سریع تر این بیماری منحوس دارا بوده است.

جانشین سپاه شهرستان بوشهر گفت:پس از شناسایی افراد مبتلا از خانواده آنان هم نیز نمونه گیری لازم به عمل آمده است.

در پایان ایشان افزودند:طرح موصوف از اول آذر ماه در سطح شهرستان توسط بسیج سپاه شهرستان بوشهر با هدف کنترل غربالگری و قطع زنجیره این ویروس اجرایی گردیده و جهت جلوگیری و کنترل هرچه بهتر و بیشتر این بیماری تا پایان سال با جدیت لازم پیگیری و دنبال خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات