خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

روحیه استکبارستیزی در بین ملت ایران موج می‌زند

فرمانده سپاه بوکان گفت: روحیه استکبارستیزی در بین ملت ایران موج می‌زند.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۰۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که به همت حوزه بسیج شهری شهید هندی زاده این سپاه در محل پایگاه شهید چوپانی برگزار شد ضمن سخنانی با اشاره به اینکه امسال چهلمین و دومین پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می‌گذاریم، اظهار کرد: هنوز بعد از ۴۲سال تمام ارزش‌های انقلاب از جمله روحیه انقلابی، دفاع از حریم و حرم اهل‌بیت(ع)، شهادت و استکبارستیزی در جامعه وجود دارد که حفظ این ارزش‌ها جای شکر دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید به این باور برسیم که خودمان می توانیم کشور را جلو ببریم، اظهار داشت: استکبار جهانی با پیشرفت دیگر جوامع ازجمله جمهوری اسلامی ایران مخالف است و به همین دلیل دانشمندان هسته ای ما را به جرم اینکه برای پیشرفت کشور قدم برمی‌داشتند، به شهادت رساند.

 سرهنگ جمشیدی افزود: باید قدر نعمت های انقلاب را بدانیم و قدردان شهداء باشیم چرا که نهال انقلاب به برکت خون شهداء اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است.

انقلاب اسلامی از بزرگترین نعمت های خداوند است

جانشین سپاه بوکان در ویژه برنامه جشن انقلاب که به همت حوزه بسیج شهری ثارالله در محل پایگاه شهید شوانه برگزار شد با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت، خون شهیدان، رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و گفت: قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار قاسم کرم زاده با مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی در این سال‌ها و مقایسه آن با قبل از انقلاب اسلامی، گفت:  بزرگترین دستاورد این انقلاب برای مردم ایران، تاثیرگذار بودن‌شان در تعیین سرنوشت خودشان است، چرا که امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی انتخابات از شورای شهر گرفته تا انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم در تعیین سرنوشت خود تأثیر گذار هستند.

 وی با اشاره به اینکه در چین، شوروی و فرانسه سه انقلاب بزرگ رخ‌ داده در طی دهه‌های اخیر است، اظهار کرد: انقلاب سال 1357 مردم ایران یکی از مهم‌ترین انقلاب‌هایی است که در جهان با رنگ و بوی دینی به نام انقلاب اسلامی شکل گرفت.

 اعزام گروه جهادی بسیج مهندسین به مناطق محروم بوکان

 مسئول بسیج مهندسین سپاه بوکان با اعلام این خبر، گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گروه‌های جهادی بسیج مهندسین این شهرستان متشکل از دامپزشکان، مهندسین مشاور علوم دامی و ... نسبت به انجام مشاوره و ویزیت رایگان و واکسیناسیون اقدام می‌کنند.

حبیب دینی با تاکید بر اینکه ۵گروه جهادی تخصصی در این زمینه فعالیت دارند، گفت: بسیجیان و دامپزشکان با نام و یاد شهداء در زمینه های مختلف در روستاهای محروم و دورافتاده خدمات رسانی خواهند کرد.

دینی، با بیان اینکه گروه های جهادی سه تا هفت نفره هستند، ادامه داد: در این اردوها واکسیناسیون دام ها، سم پاشی و ضدعفونی جایگاه نگهداری دام و طیور به صورت رایگان نیز انجام می شود.

برگزاری مسابقه دوستانه فوتسال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و به همت تربیت بدنی سپاه بوکان مسابقه فوتسال دوستانه بين 2 تيم پایوران کادر و سرباز، در محل سالن ورزشی سه هزار نفری میلاد نور این شهرستان برگزار شد.

ذکاوتی مدیر تربیت بدنی سپاه بوکان هدف از برگزاری این مسابقه را افزایش  ارتقای سطح سلامت عمومی کارکنان و ایجاد روحیه نشاط عنوان کرد.

 گفتنی است در پایان تیم منتخب سربازان توانست با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز این رقابت دوستانه شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات