خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: سربازی در همه جوامع یک کار ارزشمند است و همواره در چشم مردم جایگاه ویژه‌ای داشته است، اما اسلام بالاتر از همه، سربازی را عبادت می‌داند.
کد خبر: ۹۳۲۲۲۳۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و روز سرباز که در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: سربازان برای اینکه در موضع ضعف قرار نگیرند باید برای تقویت ایمان خود تلاش کنند.

وی ادامه داد: سربازان مانند برادران و فرزندان ما هستند و سربازان هم فرماندهان‌شان را باید مانند برادر و پدر خود بدانند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: دوران سربازی ظرفیتی برای صعود، پختگی، نظم آموزی و ترسیدن از بدی‌ها به شمار می‌رود که از این فرصت برای خودسازی حداکثر استفاده را باید به عمل آورد.

شهسواری اظهار داشت: امام راحل به شیفتگی جوان سرباز اعتقاد دارد و جوان پسند بودند، ایشان جملات متعددی درباره جوان‌ها دارند و می‌فرمایند اگر اتفاقی مشابه دوران دفاع مقدس رخ دهد جوان‌های این دوران بسیار رشیدتر از جوان‌های نخستین سال‌های پیروزی رسیدن انقلاب خواهند بود.

وی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مغفول مانده و در این منشور از جوان ۴۴ بار اسم برده شده است و این یعنی جوان امید نسل آینده، انقلاب و اسلام است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: این جشنواره به نام حضرت علی اکبر (ع) نامگذاری شده است و جوانان سرباز ایران اسلامی در عمل ثابت کرده‌اند که پیرو حضرت علی اکبر (ع) هستند.

شهسواری افزود: انقلاب اسلامی ایران عالی‌ترین جایگاه و مفاهیم را برای سربازی ترسیم کرده‌ است و حضرت امام خمینی (ره) آنقدر برای سربازان احترام قائل بودند که می‌فرمودند «ای کاش نام من را هم در فهرست سربازان ثبت کنند».

وی اظهار کرد: ما براساس این نظریه‌ها به سربازی به عنوان یک برهه سرنوشت ساز برای جوانان نگاه می‌کنیم.

این مسئول بیان کرد: وجود و حضور سرباز امنیت ساز است و فکر تجاوز را از دشمنان می‌گیرد و یکی از عوامل قدرت و بازدارندگی دشمنان به شمار می‌رود.

انتهای پیام

ارسال نظرات