خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در نوک پیکان انقلاب اسلامی است و فقط مربوط به جنگ نیست، خیلی‌ها دوست دارند بگویند سپاه مجموعه‌ای نظامی است در صورتی که نظامی بودن فقط یک بعد از سپاه است.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۸۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان دفاع مقدس اظهار داشت: از روز اول انقلاب همه شیاطین عالم با فرماندهی آمریکا راه افتادند و علیه انقلاب هجمه ایجاد کردند و چنین اتحادی علیه جبهه حق در تاریخ بی‌سابقه است؛ وعده‌های خداوند حتمی و عملی است اما شروطی دارد که باید به آن‌ها عمل کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بودجه‌های علمی، اقتصادی و نظامی ایران با کشورهای غربی بسیار متفاوت است اما این خداوند است که نتایج را رقم می‌زند و به همین دلیل چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: دفاع و بازدارندگی از ارکان قدرت هستند؛ آمریکا به صراحت اعلام کرد که ایران در مرحله سوم است و به دنبال ایجاد توانی هستند که در مقابل ایران بازدارنده باشد؛ دشمن می‌دانست اگر دوباره جنگ شروع کند، ضرر بیشتری خواهند کرد.

فدوی در ادامه بیان داشت: سپاه در نوک پیکان انقلاب اسلامی است و فقط مربوط به جنگ نیست، سپاه باید  پاسدار انقلاب اسلامی باشد؛ خیلی‌ها دوست دارند بگویند سپاه مجموعه‌ای نظامی است در صورتی که نظامی بودن فقط یک بعد از سپاه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: میلیون‌ها تن نهاده‌های دامی در گمرکات وجود داشت و سپاه برای حل این مشکل وارد عمل شد؛ سپاه هر اقدامی که برای پاسداری از انقلاب اسلامی باشد را انجام می‌دهد و باید در همه زمینه‌ها پای کار باشد.

وی همچنین عنوان کرد: در زمانی که سخت‌ترین شرایط جنگی را داشتیم، رزمنده‌ها در زیباترین حالات بودند و حتی خطای کسی را نمی‌دیدند؛ افرادی که جان خود را کف دست قرار دادند و در جبهه حاضر شدند، نیت یکسانی داشتند اما برخی شهید شده و برخی برای کارهای دیگر توفیق شهادت به دست نیاوردند.

فدوی در پایان گفت: دو حزب خدا و شیطان در دنیا داریم و در هر شرایطی حزب خداوند پیروز است، حزب سومی نیز نداریم؛ باید حواس خودمان را جمع کنیم که در کدام جبهه هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار