خبرهای داغ:

راه حفظ انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت و آرمان‌های امام راحل و شهدا

شاهرود_استاد دانشگاه شاهرود راه حفظ انقلاب را تبعیت از ولایت و آرمان‌های امام راحل و شهدا عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه نگهبان همیشه بیدار این نظام اسلامی است و باید همه به تبعیت از این، ولی مقتدر پیش برویم
کد خبر: ۹۳۱۷۹۹۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
راه حفظ انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت و آرمان‌های امام راحل و شهدابه گزارش خبرنگار بسیج، مهدی قزوینی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا شاهرود، در جمع مردم و مسئولان با اشاره به انقلاب اسلامی و دستاورد‌ها حکومت اسلامی و ولایت فقیه اظهار کرد: یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، برپایی حکومت اسلامی بعد از ۱۴۰۰ سال با رهبری فقیه جامع شرایط است که در دنیا سابقه‌ای نداشته است.
وی افزود: اگر امروز ما جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را می‌گیریم برای این است که این حکومت با رهبری واحد و الهی و دینی اداره می‌شود.
استاد دانشگاه شاهرود خاطر نشان کرد: این انقلاب با رهبری امامین انقلاب مسیر خود را تاکنون به درستی طی کرده است و از مسیری که برای آن تعریف شده مانند سایر انقلاب‌ها منحرف نشده و با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.
وی با بیان اینکه در کنار حکومت اسلامی و ولایت فقیه، مردم پایه دیگر این انقلاب و سبب دوام و قوام آن هستند گفت: مشروعیت نظام به مردم است که در طول این سال‌ها با تمام فرود و فراز‌ها در دفاع از انقلاب و ولایت در صحنه حضور فعال داشته و دارند.
قزوینی با تاکید بر مراقبت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌ها و تلاش برای رسیدن به اهداف متعالی آن افزود: امروز ایران اسلامی با صلابت و اقتدار در جهان حضور دارد و این باعث عصبانیت شرق و غرب عالم شده است و برای همین تمام تلاش استکبار جهانی محو این انقلاب است چرا که دنیا را در حال فتح می‌باشد.
وی راه حفظ انقلاب را تبعیت از ولایت و آرمان‌های امام راحل و شهدا عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه نگهبان همیشه بیدار این نظام اسلامی است و باید همه به تبعیت از این، ولی مقتدر پیش برویم و مانند شهدا تابع محض ولایت باشیم تا پیروز شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار