خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد

به مناسبت دهه مبارک فجر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به همراه جمعی از کارکنان و بسیجیان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۱۸۰۰۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در دیدار با امام جمعه میاندوآب در سخنانی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه مبارک فجر امسال انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، ابهت دروغین آمریکا و استکبار جهانی را درهم شکست و نظام برگرفته از عدالت خواهی و ظلم ستیزی را پایه گذاری کرد.

 سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ استکبارستیزی را آرمان انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: امروز به برکت تدابیر و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی،  کشتی انقلاب با صلابت و قدرت به راه خود ادامه می دهد.

پالهنگ با اشاره به اجرای ۱۶۳ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در رده های مختلف بسیج، گفت: این مراسمات در سطوح مختلف پایگاه، حوزه و شهرستان اجرا می شود.

ضرورت تقویت روحیه جهادی و انقلابی در نسل جدید

امام جمعه میاندوآب نیز در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، تحول عظیمی در ایران و دنیا به پا کرد و اندیشه و گفتمانی جدید به دنیا معرفی کرد.

 حجت الاسلام حمید حسن زاده با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال ناامیدی مردم از نظام و انقلاب هستند، افزود: امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی به یک ابرقدرت در دنیا تبدیل شده است و باید با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان ایستاد و خدمات انقلاب اسلامی را تبیین کرد.

مزار شهدای میاندوآب غبارروبی و عطرافشانی شد

به مناسبت دهه مبارک فجر، مراسم غباروبی مزار شهدای میاندوآب با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در میاندوآب برگزار شد.

در این مراسم که امروز در گلشن زهرا(س) میاندوآب برگزار شد، جمعی از خانواده های معظم شهدا و مسئولان شهرستانی، مردم و بسیجیان حضور داشتند و بر سر مزار مطهر شهدا حاضر شده و ضمن ادای احترام، مزار این عزیزان را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

در این مراسم امام جمعه میاندوآب در سخنانی بر لزوم اتحاد و همدلی تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار