خبرهای داغ:

برگزاری برنامه های متنوع دهه فجر توسط بسیجیان خواهر بیارجمند+ تصاویر

شاهرود_در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد کوثر و هفته مقام زن و مادر، علاوه بر فضاسازی، برنامه‌های متنوعی توسط پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه فضیلت بیارجمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۰۲۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد کوثر و هفته مقام زن و مادر، علاوه بر فضاسازی، برنامه‌های متنوعی توسط پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه فضیلت بیارجمند برگزار شد، که به گوشه‌ای از آن اشاره می‌کنیم:
جشن میلاد کوثر و مولودی خوانی و سخنرانی با موضوع مقام و جایگاه زن به همت پایگاه حضرت معصومه (س) و حضور حلقه صالحین برپا شد.
به همت پایگاه مطهره، دیدار و تقدیر از مادران پیشکسوت بسیجی و زحمتکش روستا انجام شد.
ختم قرآن و برگزاری حلقه صالحین پایگاه سمیه و به همت حلقه صالحین شهید غلامحسن باقری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشست بصیرتی و مولودی خوانی بمناسبت ولادت حضرت زهرا س. در محل پایگاه حضرت مریم (س) بیارجمند برگزار شد.
به همت پایگاه صدیقه کبری (س) توزیع ماسک بین نمازگزاران مسجد روستا و برپایی حلقه صالحین شهیده هاشمی و جشن انقلاب انجام و محفل خاطره گویی رزمندگان دوران جنگ و انقلاب به همت پایگاه کوثر روستای غزازان انجام پذیرفت.
برگزاری مسابقه نقاشی در حلقه صالحین کودکان و نوجوانان باموضوع، انقلاب فاطمی به همت پایگاه حضرت معصومه (س) انجام شد.
به همت پایگاه حضرت رقیه (س)، جشن میلاد کوثر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با اجرای جشن و سرور و مولودی خوانی و سخنرانی با موضوع مقام و جایگاه زن و تقدیر از اسامی فاطمه و زهرا برگزار شد.
زنگ چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور معاون فرماندار و ریاست آموزش وپرورش استان سمنان و همچنین بصورت مجازی از طریق ویدئوکنفراس با حضور استاندارسمنان و مسئولین شهربیارجمند با همکاری حوزه فضیلت در فضاسازی محل اجرای مراسم اجرا شد.
به همت پایگاه حضرت رقیه (س) حضور در مدرسه و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب و اهدای جوایز به دانش آموزان انجام و دیدار و تقدیر از مادران پیشکسوت بسیجی و زحمتکش روستا به همت پایگاه حضرت معصومه (س) انجام گرفت.
به همت پایگاه کوثر روستای غزازان جشن و سرور و مولودی خوانی، سخنرانی با موضوع مقام و جایگاه زن، تقدیر از اسامی فاطمه و زهرا، تقدیر وهدیه به شورای پایگاه و اجرای سرود و تقدیر از گروه سرود انجام و نشست جوانان ونوجوانان با موضوع تبیین جایگاه زن و الگوی نه شرقی نه غربی نیز برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها