به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها(س)؛

جشن میلاد حضرت الزهرا(س) در روستای دولت آباد شهرستان نظرآباد برگزار شد+تصاویر

جشن ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت السلام والمسلمین دوست محمدی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها (س) حوزه بسیج ۷۱۴ کوثر در روستای دولت آباد با حضور مادران شهداء و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۰۴۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جشن ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت السلام والمسلمین دوست محمدی و مولودی خوانی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها حوزه بسیج ۷۱۴ کوثر سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد در روستای دولت آباد در محل نمازخانه مدرسه با حضور مادران شهداء و بسیجیان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دوست محمدی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن، اظهار داشت: چند چیز هست که شان زن و مرد را در جامعه تعیین می کند.

 وی عنوان کرد: خانواده ای خوب و با اصالت می شود که طبق روایتی از پیامبر "با خانواده با اصالت وصلت کند، اصیل یعنی نظم، زن، زن است و مرد، مرد است، شأن انسان را خانواده انسان تعیین می کند .

همچنین اظهار داشت: تلاش انسان شأن آدم ها را تعیین می کند، کار جوهر انسان است، حرکت شأنی به خانواده می دهد که نشان دهنده ی حرکت است.

وی در ادامه افزود: دارا بودن تحصیلات و داشتن غرور در زن ها و غیرت در مردها شأن آن ها را نشان می دهد، غیرت مرد نسبت به خانواده و غرور زن نسبت به غریبه ها، در نتیجه با داشتن خانواده خوب، تحصیلات، بلد بودن یک حرفه و غیره برای خود شأن و جایگاه و منزلت پیدا کنیم.

گفتنی است، در پایان مراسم ضمن تجلیل از مادران شهداء، به اسامی نام های فاطمه و زهرا جوایزی اهدا شد.

خبرنگار بسیجی: زارع دار

ارسال نظرات
پر بیننده ها