زنجان-معاون علمی، پژوهشی سپاه شهرستان زنجان گفت: در حال حاضر 10 پایگاه علمی بسیج در شهرستان زنجان فعال بوده و چهار پایگاه دیگر نیز به افتتاح می رسد.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۳۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ مهدی اشتری در دیدار با سردار مهدی رحیمی، رئیس سازمان بسیج علمی کشور اظهار داشت: مرکز رشد بسیج شهرستان زنجان، در راستای رفع دغدغه‌های علمی به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مرکز رشد بسیج مجموعه نوپایی است که فعالان آن به صورت جهادی اقدام می‌کنند، تصریح کرد: فعالان مرکز رشد بسیج شهرستان زنجان در حال حاضر به پروژه‌هایی در قالب تحقق اقتصاد مقاومتی، علم نافع و ... پرداخته اند.

معاون علمی، پژوهشی سپاه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت مرکز رشد شهرستان خروجی خوبی داشته است، افزود: نخبگان علمی‌ای در شهرستان وجود داشت که با سازماندهی این فعالان در مرکز رشد، طرح‌های مختلفی در دست اقدام است و می‌توانیم نتایج خوبی به دست آوریم.

وی با بیان اینکه مرکز رشد و نخبگان فعال در این مرکز نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی هستند، ادامه داد: زیرساخت‌های لازم فراهم شده است و فقط نخبگان نیازمند حمایت از طرح هایشان هستند.

اشتری با تاکید بر اینکه نخبگان جوان خلاقیت‌های زیادی داشته اند که نیازمند حمایت‌های ویژه است، ادامه داد: پیشرفت در حوزه علم و پژوهش از تاکیدات مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.

وی در پایان به فعالیت ۱۰ پایگاه علمی بسیج در سطح شهرستان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: مقرر شده چهار پایگاه علمی بسیج نیز در شهرستان افتتاح شود.
ارسال نظرات