مسئول بسیج ادارات استان سمنان گفت: تولیدکنندگان با وجود تحریم ها همچنان دست از ایجاد اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی بر نداشته اند
کد خبر: ۹۳۱۸۴۳۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، دامداری ۳۰۰ راسی در روستای فولاد محله با حضور، ولی الله شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان سمنان و محسن فرجی مسئول مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان سمنان افتتاح گردید.
در این مراسم، ولی الله شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی باید بسیار قدر دان تولید کنندگان و فعالین اقتصادی در کشور باشیم که با توجه به تحریم‌های ظالمانه در موضوعات مختلف در کشور هنوز نیز به فکر ایجاد اشتغال برای جوانان و به حرکت در آوردن چرخه اقتصادی در کشور هستند.
وی ادامه داد: در دو ماهه گذشته بسیاری از دامداران و مرغداران کشور با مشکلات مختلفی از جمله تهیه خوراک دام و طیور دست و پنجه نرم می‌کردند که با توجه به گزارشات واصله بسیاری از مشکلات برطرف گردید است.
شعبانی خطیب افزود: وظیفه ما و سایر مسئولین و دست اندرکاران این است که مشکلات مردم به خصوص فعالین حوزه اقتصادی و کار آفرینان محترم را برطرف نمائیم تا شاهد تحقق شعار سال در حوزه‌های مختلف کاری در کشور باشیم.
در ادامه این مراسم محسن فرجی مسئول مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: در کشور ما جوانان مستعد و خودباوری هستند که به خوبی می‌توانند در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی نمایند؛ لذا مسئولین در داخل کشور باید به جوانان اعتماد داشته باشند تا در همه موضوعات به خودکفایی برسیم.
وی ادامه داد: مطمئننا رفع موانع تولید در کنار واگذاری امور به مردم برای برون رفت از مشکلات تأثیر بسزایی دارد. در حوزه تولید نهاده‌های دامی، واکسن، دارو و ویتامین‌ها امیدواریم به خوداتکایی برسیم تا دیگر نیازی به واردات نداشته باشیم.
محسن فرجی مسئول مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی افزود: در حوزه جنگ اقتصادی اقتصاد مقاومتی را در برابر هر نوع تهدیدی باید مقاوم کنیم و این موضوعی است که بار‌ها مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکید داشته اند.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها