شاهرود_بسیج این روز‌ها همچنان پرقدرت در خط «جهش تولید» قرار دارد و با طرح‌های مختلف، مشکلات تولیدکنندگان را رفع می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۱۳۳۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
رفع مشکلات تولیدکنندگان با طرح ابتکاری بسیج در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، بدون تردید رمز موفقیت بسیج، ایمان، اعتقاد، توکل و امید به خدای متعال برای پیمودن مسیر انقلاب است و تفکر بسیجی نه‌تن‌ها فتح‌الفتوح مشکلات کشور بلکه موجب الگوگیری برای کشور‌های منطقه جهت کسب استقلال و عزتمندی است.
تولید امروز بازوی توانمند اقتصاد ایران اسلامی محسوب می‌شود و بسیج هم خود را متولی اعتلای این بخش می‌داند و وارد میدان شده است تا باری از دوش دولت و بخش خصوصی بردارد.
یکی از اقدامات قابل‌توجه در همین راستا برای بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان شاهرود، راه‌اندازی کلینیک تخصصی صنعت‌یار و میز خدمت تخصصی بوده که در برخی اداره‌های شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.
اخیراً نیز جلسه کلینیک تخصصی صنعت‌یار و میز خدمت تخصصی با حضور رئیس، معاونان و فرمانده پایگاه بسیج ضامن آهو اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود و اعضای کارگروه عارضه‌یابی واحد‌های تولیدی شرق استان سمنان برگزار شد که نتایج خوبی به همراه داشت.
طرحی که جعفر اسماعیلی، فرمانده حوزه‌های مقاومت بسیج الحدید ادارات و الغدیر کارگری شاهرود در خصوص فلسفه آن می‌گوید: مأموریت این کارگروه، عارضه‌یابی واحد‌های تولیدی و پیگیری مشکلات آنان در ادارات است.
قول محیط‌زیست برای رفع مشکلات تولید
محمد بستجانی، مسؤول عارضه‌یابی واحد‌های تولیدی شرق استان سمنان در سازمان بسیج متخصصین سپاه استان هم در گفت‌وگو با فارس، گزارشی از وضع موجود واحد‌های تولیدی و صنعتی و پایش انجام‌شده در سال گذشته و ادامه آن در سال جاری ارائه کرد و از حمایت کامل و همه‌جانبه استاندار و فرمانده سپاه استان سمنان در این راستا خبر داد.
وی به بررسی مشکل واحد تولیدی پلیمر پارس با حضور مدیرعامل این شرکت اشاره کرد و خواستار تعامل و همکاری در خصوص رفع مشکلات این واحد تولیدی شد.
مسؤول عارضه‌یابی واحد‌های تولیدی شرق استان سمنان در سازمان بسیج متخصصین سپاه استان اضافه کرد: مقرر شده است تا نسبت به صدور مجوز برای این واحد تولیدی از طرف اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود مساعدت‌های لازم صورت گیرد.
بستجانی بیان کرد: همچنین به مدت دو سال مهلت داده شد تا این شرکت بتواند کار ساخت سوله احداثی خودرو را تکمیل کند.
او گفت: همچنین اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود در حوزه پسماند زباله‌های واحد تولیدی و دفن زباله‌ها در شهرستان همراهی می‌کند و عدم تحمیل هزینه انتقال پسماند‌ها به مرکز استان هم بازدید خواهد شد.
مسؤول عارضه‌یابی واحد‌های تولیدی شرق استان سمنان در سازمان بسیج متخصصین سپاه استان گفت: همچنین نامه‌ای از طرف اداره محیط‌زیست شهرستان شاهرود به مدیرعامل این شرکت داده می‌شود تا بتواند پروانه مجوز بهره‌برداری خود را از اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود دریافت کند.
رفع مشکل با کمترین بروکراسی اداری
کارکرد‌های بسیج در میدان‌های مختلف و در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی حقیقتی انکارناپذیر است.
این نهاد مردمی با بصیرت، عقلانیت و با حضور به‌هنگام، نقش بی‌بدیلی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته و بی‌تردید، این روز‌ها یکی از برنامه‌های جدی که باید پیگیری شود، «جهش تولید» است.
طرح‌های کلینیک تخصصی صنعت‌یار و میز خدمت تخصصی برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در سال جهش تولید در شهرستان شاهرود اجرا می‌شود تا بتواند مشکلات این واحد‌ها را با کمترین بروکراسی اداری رفع کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها