خبرهای داغ:
ایام الله دهه مبارک فجر:

ستون خیمه ولایت را شهدا حفظ کردند/دفاع مقدس یعنی خدمت صادقانه و بی منت کردن به مردم

حجت الاسلام وافی گفت: ستون خیمه ولایت را شهدا حفظ کردند ونگذاشتند دشمنان بر این کشور مسلط شوند .
کد خبر: ۹۳۱۸۴۹۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی: حجت الاسلام وافی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات در مراسم آبروی محله که به یاد شهید علی عباسیان برگزار شد اظهارکرد:اگر شهدا نبودند معلوم نبود چه بر سر مملکت ما می آمد .

وی ادامه داد: ستون خیمه ولایت را شهدا حفظ کردند ونگذاشتند دشمنان بر این کشور مسلط شوند .

حجت الاسلام وافی با بیان این که اگر شهدا نبودند از این عظمت وعزت خبری نبود گفت:عظمت خودمان را از خون شهدا پیدا کرده ایم و شهدا به ملت ما باوراندند که از جنایتکاران و زورمندان عالم نترسند  وباید به میدان بیایند ودمار از روزگار جنایتکاران در بیاورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات ادامه داد: جنگ ما به دلیل این که تمام کفار در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمدند دفاع مقدس نام گرفت.

وی ادامه داد: این دفاع مقدس هنوز ادامه دارد وامروز دفاع مقدس یعنی خدمت صادقانه و بی منت کردن به مردم،دفاع مقدس یعنی مبارزه برای رفع  تحریم،دفاع مقدس یعنی یادواره شهدا برگزار کردن وراه شهدا را ادامه دادن،دفاع مقدس یعنی حرف شنوی صد در صدی از مقام عظمای ولایت و امام زمان(عج)

 

حجت الاسلام وافی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان ما به دنبال اسلام آمریکائی هستند گفت: آنها اسلام ناب محمدی را قبول ندارند.

وی ادامه داد:آنها با اسلام آمریکائی مخالف نیستند ،آنها با اسلامی که دم از آزادی میزند مخالف هستند،آنها با اسلامی که دم از استقلال و حمایت از مستضعفین عالم می زند مخالف هستند .

 

حجت الاسلام وافی در پایان افزود: فریب خوردگان داخلی و آنهایی که دم از دموکراسی آمریکائی می زندد بدانند که زوال آمریکا شروع شده است وآمریکا رو به نابودی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها