به همت بسیجیان شهرداری و‌ کمک های مردمی، انجام شد
همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۶ نفر زندانی جرایم غیر عمد به همت بسیجیان شهرداری و کمک‌های مردمی آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۳۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

به گزارش بسیج ادارت خبرگزاری بسیج از مشهد :همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۶ نفر زندانی جرایم غیر عمد به همت بسیجیان شهرداری و کمک‌های مردمی آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.
به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهدالرضا علیه السلام امروز و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای اقدامات جهادی حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهدالرضا علیه السلام و‌ به همت قرارگاه جهادی شهدای شهرداری، قرارگاه جهادی نسیم جبهه و پایگاه بسیج شهرداری منطقه ۱ و طی هماهنگی با ستاد دیه استان خراسان رضوی ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان ستاد، مقدمات آزادی ۶ زندانی جرایم غیر عمد و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.
گفتنی است که پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد چندیست که از سوی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهدالرضا علیه السلام آغاز شده است.

ارسال نظرات