خبرهای داغ:
معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید گفت: هدف ملت ایران از انقلاب اسلامی، نجات اسلام و مبارزه با طاغوت بود.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۹۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ عبدالهی فر معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید در مراسم جشن انقلاب سپاه استان سمنان گفت: در شرایطی که دشمنان کشور ما به دنبال ایجاد مشکل برای کشور ما هستند، انقلاب ما در تمام اهداف تعیین شده خود موفق عمل کرده است و لذا دشمن ما امروز به دنبال تحریف حقایق انقلاب ما هستند و وظیفه ما روایت درست واعقیت های انقلاب برای نسل جوان است.

وی افزود: هدف ملت ایران از انقلاب اسلامی ، نجات اسلام و مبارزه با طاغوت و مبارزه با جهل بشر بود یعنی همان راهی که تمام انبیا و امامان ما آن را آغاز کرده بودند.

او ادامه داد: هنر امام خمینی (ره) ملی کردن مقاومت بود و نتیجه آن شکل گیری جبهه مقاومت است و امروز وظیفه ی ما برای حفظ و حراست از انقلاب، ایجاد تغییری از جنس انقلاب است.

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید تصریح کرد: هدف امام خمینی(ره) ایجاد تحول در انسان ها و نشان دادن راه سعادت در دنیا و اخرت به انسان ها بود که همه ی ما باید در این راه تلاش کنیم.

عبدالهی فر افزود: امروز قدرت در دست کسانی است که در فضای مجازی داده تولید می کنند  و در این راستا دشمنان ما در فضای مجازی با تولید داده های غلط به دنبال ایجاد قضاوت غلط مردم ما هستند.

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو همه باید مراقب و هوشیار باشند و هدف نظام ما افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات است که همه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری سپاه تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها