خبرهای داغ:

اساتید و نخبگان بسیجی جایگاه ویژه ای در پیشرفت کشور دارند

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: اساتید و نخبگان بسیجی جایگاه ویژه ای در پیشرفت کشور دارند.
کد خبر: ۹۳۱۹۵۰۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با جمعی از اعضای بسیج اساتید استان سمنان گفت: پایه و زیربنای پیشرفت کشور  موضوعات مختلف علمی است و اگر علم همراه با معنویت باشد می تواند در تمدن سازی بسیار موثر واقع شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های تخصصی اساتید، استفاده از ظرفیت جایگاه اجتماعی اساتید بسیجی و تلاش برای ایجاد بستر پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب باید در دستور کار بسیج اساتید قرار گیرد.

سردار دامغانی تصریح کرد: کادر سازی و تربیت نیروهای مناسب برای مدیریت کشور در دانشگاه ها صورت می گیرد که در این راستا نقش اساتید بسیار مهم است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان افزود: مطالبه گری عمومی و تخصصی در اساتید بسیجی باید تقویت شود.

دکتر روحانی مقدم رئیس بسیج اساتید استان سمنان در این دیدار گفت: از ابتدای شکل گیری انقلاب، دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به کشور ما بودند که خوشبختانه نتوانسته اند در رسیدن انقلاب به اهداف تعیین شده خود خللی ایجاد کنند.

وی افزود: عامل اصلی پیشرفت کشور علم است و جایگاه و بستر ایجاد علم در دانشگاه ها است و اگر پیشرفت های علمی و توسعه علمی صورت گیرد قطعا ثمرات و برکات فراوانی برای نظام ایران اسلامی خواهد داشت.

او ادامه داد: بسیج اساتید نقش مهمی در توسعه کشور و تربیت نیروهای انقلابی برای آینده نظام را دارد زیرا رسالت دانشگاه های تحقیقات علمی و تربیت نیرو های مناسب برای آینده کشور است.

روحانی مقدم تصریح کرد: هدف ما در بسیج اساتید، تحقق منویات امامین انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جریان ساز شدن بسیج اساتید در جامعه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها